علی کریمی درپشت صحنه فیلم سینمایی+عکس

علی کریمی در پشت صحنه فیلم سه‌بعدی «آقای الف» به کارگردانی علی عطشانی حضور یافت.
ممتازنیوز: «علی کریمی» فوتبالیست ملی‌پوش کشورمان در بازدید از پشت صحنه فیلم سینمایی «آقای الف» پس از گفت‌وگو با «علی عطشانی» کارگردان این فیلم، گفت: من به علت مشغله کاری که دارم کمتر می‌توانم به سینما و یا دیدن آثار فرهنگی بروم، اما در پشت صحنه فیلم سینمایی «آقای الف» گوشه‌هایی از تصاویر ضبط شده را دیدم که در نوع خود جدید و کاری بسیار جالب بود و از جذابیت بالایی برخوردار بود.

علی کریمی درپشت صحنه فیلم سینمایی

وی در ادامه به رابطه خود با اهالی فرهنگ و هنر اشاره کرد و افزود: مشغله کاری من اجازه رفتن به سینما را نمی‌دهد اما آنچه که امروز من دیدم و آنچه که از کارگردان این اثر دیدم می‌توانم بگویم این اثر می‌تواند پاسخگوی مخاطبان سینما باشد؛ چرا که به اعتقاد من این فیلم اثری کاملا جدید و نو بود که تا به امروز در کشورمان چنین اتفاقی رخ نداده بود.

وی گفت: به نظر من و با توجه به اینکه این فیلم سه‌بعدی در ایران و توسط گروهی ایرانی در حال ساخت است، می‌تواند توجه اهالی سینما و سینما دوستان را جلب کند را جلب کند.

کریمی در ادامه اظهار داشت: با توجه به آنکه این اثر در داخل کشور و با تجهیزات داخلی در حال ساخت است، در نوع خود جدید است و می‌تواند رضایت مخاطبان را تامین کند.

بنابراین گزارش، فیلمبرداری فیلم سینمایی «آقای الف» همچنان ادامه دارد. این فیلم به صورت سه‌بعدی ساخته می‌شود و پوریا پورسرخ، لیلا اوتادی و نیما شاهرخ‌شاهی ازجمله بازیگران این فیلم هستند.

عطشانی پیش از این فیلم‌های «دموکراسی تو روز روشن» و «تلفن همراه رئیس جمهور» را ساخته است.

فارس

طبقه بندی: اخبار مهم   |   تعداد بازدید: ۶۶ نفر   |   تاریخ انتشار: سه شنبه ۷ شهریور
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , علی کریمی


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.