عمده فعالیت‌ انتخاباتی بسیج دانشگاه شهید رجایی بعد از نوروز خواهد بود

۲۸م اسفند ،

انصاری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران تاکید کرد

“مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید رجایی” گفت: فعالیت‌های انتخاباتی را به صورت جدی بعد از تعطیلات نوروزی از سر‌ گرفته و به صورت منسجم‌تر به فضای انتخابات ورود پیدا خواهیم کرد.

“محمد‌مهدی انصاری” در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران؛ با اشاره به اینکه تشکل‌های گسترده مانند بسیج دانشجویی نیازمند برنامه‌های جامع و از پیش تعیین شده می باشند، گفت: بسیج دانشگاه شهید‌‌ رجایی ضمن انتشار یافتن نشریات راهبردهای خلاقانه‌ای را نیز در جهت ایجاد تعامل دانشجویان در فضای دانشگاه ارائه داده است.

وی در توضیح برنامه‌های فرهنگی آموزشی بسیج دانشجویی در دانشگاه گفت: برگزاری چهار اردوی دانشجویی را در دستور کار داشتیم که دو اردوی راهیان نور آن در اسفندماه سالجاری برگزار شد و دو اردوی دیگر که در قالب اردوهای جهادی انجام می‌شود، برای پنجم فروردین سال ۹۲ برنامه ریزی شده است.

انصاری در تشریح فعالیت‌های انجام شده توسط بسیج دانشگاه گفت: فعالیت‌های بسیار خوبی را به لحاظ محتوایی داشتیم که از جمله آن جشن سالگرد ازدواج امیرالمومنین(ع) و حضرت زهرا(س) بود که به یمن این روز گرامی چند نفر از دانشجویان دانشگاه را به خانه بخت فرستادیم.

انصاری گفت: چند فعالیت سیاسی هم از سوی تشکل‌ جامعه اسلامی صورت گرفت که مبنای آن دعوت از چهره‌های مختلف سیاسی اعم از منتظری نماینده مجلس شورای اسلامی، منوچهر متکی وزیر امور خارجه سابق و دیگر بزرگان و نخبگان سیاسی کشور بود.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید رجایی کمبود بودجه را یکی از مشکلات بر سر راه فعالیت‌های تشکل متبوعش عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه به لحاظ بودجه نتوانستیم براساس برنامه‌بندی عمل کنیم، اما سعی کردیم به اندازه توان وظایف خود در این راه را انجام دهیم.

انصاری خاطرنشان کرد: فعالیت‌های انتخاباتی را به صورت جدی بعد از تعطیلات نوروزی از سر‌ خواهیم گرفت و به صورت منسجم‌تر در فضای انتخابات به فعالیت‌ خواهیم پرداخت.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.