عمران‌زاده: از صحبت‌های جباری کُپ کردم!/ فکر نمی کنم بازیکنان پرسپولیس مشکل مالی داشته باشند

فروردین ۱۴۰۳

ورزش > لیگ برتر – حنیف عمران زاده مدافع استقلال بازی با سپاهان را یک فینال زودرس توصیف می کند و معتقد است که تیمش باید تحت هر شرایطی سه امتیاز این بازی را بگیرد.

به گزارش ممتاز؛ او که در استقلال با مشکلات مالی هم دست و پنجه نرم می کند در مورد بازی با سپاهان و مسائل مختلف دیگر به سوالات خبرآنلاین پاسخ می دهد.عمران زاده از هواداران استقلال هم می خواهد که احترام مجتبی جباری و علی حمودی را حفظ کنند.

نظرت در مورد بازی حساس با سپاهان چیست؟

این دو تیم قهرمان لیگ و جام حذفی می باشند و امسال هم با بازیکنان خوب خودشان مدعی قهرمانی می باشند.به نظرم من این مسابقه یک فینال زودرس است ولی ما با توجه به شرایط میزبانی باید سه امتیار را بگیریم در ضمن امتیازهای هفته های ابتدایی بسیار مهم است.

شرایط استقلال چطور است؟

تنها مشکل ما عدم هماهنگی کامل است که البته فکر می کنم بقیه تیم ها از جمله سپاهان هم چنین مشکلی دارند.با این حال فکر می کنم بازی قشنگی از آب در بیاید.

خیلی ها معتقدند سپاهان اصلی ترین رقیب استقلال برای قهرمانی است،نظر خودت چیست؟

سپاهان در این سال ها همیشه یک رقیب جدی بوده و من هم فکر می کنم امسال هم مدعی باشند.البته تیم هایی مثل تراکتورسازی و فولاد هم می باشند در ضمن پرسپولیس هم امسال با علی دایی مدعی است.

فکر می کنی هواداران استقلال چه برخوردی با مجتبی جباری خواهند داشت؟

جباری و حمودی برای استقلال زحمت کشیده اند و باید احترام آنها حفظ شود.این دو بازیکن سال قبل در قهرمانی استقلال سهیم بودند و نباید رفتار بدی با آنها صورت بگیرد.به هر حال این دو بازیکن تصمیم گرفتند به سپاهان بروند و این چیز عجیبی نیست.

راستی مصاحبه جباری در مورد فتح الله زاده را خواندی؟

بله،من در روزنامه مصاحبه مجتبی را خواندم و از حرف های او کُپ کردم.واقعا شوکه شدم ولی حال دیگر نباید به قبل ها فکر کرد.من برای جباری آرزوی موفقیت دارم.

راستی مشکلات مالی تو چه زمانی رار است حل شود؟

من فقط به قول آقایان فتح الله زاده و امیری دلخوش هستم و از اول هم دوست داشتم ه در استقلال بمانم.امیدوارم مشکلات مالی ام حل شود.

 فکر می کنی پرسپولیس هم مشکل مالی داشته باشد؟

بعید می دانم بازیکنان این تیم مشکل مالی داشته باشند و در روزنامه ها نمی بینیم که  در این خصوص بزنند.البته اگر آنها پول می گیرند نوش جانشان،امیدوارم مشکلات مالی ما هم حل شود.

۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.