عمران‌زاده: شعار هواداران بی‌انصافی بود

 حنیف عمران‌زاده با اشاره به آخرین وضعیت تیمش قبل از دیدار سه شنبه با ذوب‌آهن گفت: آنها تیم خوبی هستند و مهدی رجب‌زاده جزو بازیکنان بزرگ این تیم محسوب می‌شود. ما در بازی گذشته خوب نتیجه نگرفتیم و به دنبال ۳ امتیاز بازی آینده هستیم.

 مدافع استقلال در خصوص دلیل نتیجه نگرفتن تیمش در بازی با سایپا گفت: کادر فنی در حال آنالیز بازی است و فکر می‌کنم بدن‌ها کمی خسته بود و روی اتفاقات فوتبالی گل خوردیم.

 وی در پاسخ به این سؤال که آیا تماشاگران حق دارند علیه تیم شعار دهند، گفت: این مسئله بی‌انصافی است و خوشایند نیست که از هفته دوم علیه تیم شعار دهند. سال گذشته از هفته بیست و پنجم علیه استقلال شعار می‌دادند اما در بازی گذشته خیلی تعجب کردم چون واقعا زود بود. بازیکنان، کادر فنی و حتی کارمندان باشگاه و کمپ استقلال تا امروز یک ریال حقوق نگرفتند. فکر می‌کنم بقیه تیم‌ها حداقل ۱۰ درصد را گرفته باشند اما متاسفانه تماشاگران این مسائل را ندیدند و خیلی زود علیه تیم شعار دادند.

 عمران‌زاده گفت: به خاطر هواداران بازی می‌کنیم و آنها می‌دانند که بازیکنان ما این همه پیشنهاد خوب داشتند و حتی نکونام و رحمتی و منتظری از قراردادهای آنچنانی گذشتند به این خاطر که به پیراهن استقلال احترام می‌گذارند. امیدوارم هواداران استقلال صبور باشند و حتی اگر تا دقیقه ۹۰ صبر کنند و بعد شعار بدهند ما ناراحت نمی‌شویم اما نباید از هفته دوم علیه ما شعار بدهند.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.