عملکرد رادیو در انعکاس خبرها ترافیکی ایام نوروز بی‌نظیر بود

۲۷فروردین۱۳،

رییس پلیس راهور ناجا در گفتگو با معاون صدای رسانه ملی:

سردار مؤمنی، رئیس پلیس راهور ناجا با حضور در معاونت صدا و دیدار با دکتر محمدحسین صوفی، معاون صدای رسانه ملی از عملکرد رادیو در تمام طول سال به ویژه انعکاس خبرها ترافیکی ایام نوروز قدرانی کرد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی معاونت صدا، سردار مؤمنی، رئیس پلیس راهور ناجا با حضور در معاونت صدا با دکتر محمدحسین صوفی، معاون صدای رسانه ملی دیدار کرد.

وی ضمن قدرانی از عملکرد رادیو در تمام طول سال به ویژه انعکاس خبرها ترافیکی در ایام نوروز، اظهار داشت: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته در ایام نوروز، همکاری شبکه‌های رادیویی و به کارگیری تجربیات رسانه‌ای سال‌های قبل، امسال توانستیم خبرها ترافیکی را در زمان‌های گوناگون و از شبکه‌های مختلف رادیو به اطلاع رانندگان برسانیم. این امر سبب سهولت رفت و آمد، کاهش بار ترافیکی، رضایتمندی، آموزش و آگاهی رانندگان و بهره‌وری بیشتر از وقت مسافران نوروزی شد.

رییس پلیس راهور ناجا با تاکید بر نقش تعیین کننده رادیو در کنترل ترافیک پرحجم نوروزی، افزود: مثلث رادیو، پلیس و مردم سبب شد در تعطیلات نوروزی امسال که سه هفته بود، ترافیک سنگین نداشته باشیم. 

 اسکندر مومنی با بیان اینکه پیام و توصیه های پلیس به وسیله رادیو به گوش مردم می رسید، یادآور شد: رادیو مانند قرارگاهی عملیاتی و اطلاع رسانی عمل کرد، در نتیجه با کمک پلیس و رادیو، ترافیک نوروزی امسال مدیریت شد. 

رئیس پلیس راهور ناجا رادیو را تنها رسانه ای دانست که پلیس می تواند از طریق آن به موقع آخرین محدودیت های ترافیکی را به اطلاع رانندگان برساند./ی۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.