عملکرد رسانه های کشور در انعکاس اخبار المپیک لندن بسیار مطلوب بود

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا،’محمد عباسی’ شامگاه سه شنبه در جمع اصحاب رسانه به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار در مجموعه ورزشی انقلاب تهران افزود:

المپیک لندن و درخشش ورزشکاران ایرانی بسیار باشکوه بود و این مساله از سوی تمام رسانه های فعال کشور چه در داخل و خارج، بسیار چشمگیر بود.

عباسی گفت: مسابقات المپیک امسال و کسب نتایج بسیار درخشان ورزشکاران ایرانی، آنقدر جالب توجه بود که ایرانیان مقیم لندن نیز بارها در گفت و گو با ما این مساله را اذعان داشتند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران، طلایه داران جبهه آگاهی هستند، گفت: همه موفقیت های ورزشکاران ایرانی به خوبی و در سطح وسیع و گسترده از سوی فعالان عرصه خبر در کشور و حتی در لندن به مردم اطلاع رسانی شد.

وی با اشاره به تاخیر در برگزاری مراسم روز خبرنگار از سوی وزارت ورزش و جوانان نیز افزود: حضور من در المپیک باعث این تاخیر شد اما تقدیر و گرامیداشت مقام و منزلت خبرنگار در هر شرایطی حتی با تاخیر یک هفته ای و برای لحظاتی کوتاه، بسیارمهم و پراهمیت است.

عباسی گفت: من در همین جمع دوستانه، خسته نباشید و خداقوت خود را به همه خبرنگاران ورزشی و اجتماعی حوزه وزارت ورزش و جوانان اعلام می کنم و امیدوارم بتوانم در کنار شما،خبرهای خوشایندی را به مردم کشورم برسانم.

بر اساس این گزارش، در دیدار صمیمی وزیر ورزش و جوانان با اصحاب رسانه، جمعی از خبرنگاران،عکاسان،تصویربرداران،مدیران مسوول و سردبیران رسانه های مختلف دیداری، شنیداری، مکتوب و تصویری حضور داشتند.

همچنین پدر شهید ‘علیرضا افشار’،خبرنگار شبکه خبر که در سانحه هواپیماییc 130 به شهادت رسید و برادر شهید ‘محمودصارمی’، خبرنگار شهید خبرگزاری جمهوری اسلامی در مزار شریف افغانستان، وزیر ورزش و جوانان را همراهی کردند.

وزیر ورزش و جوانان پس از مراسم افطار و با حضور در میان اصحاب رسانه و تبریک این روز به تمامی خبرنگاران حاضر در این نشست صمیمی، ابرازامیدواری کرد تا از این پس خبرهای بسیارخوبی را در حوزه های ورزش و همینطور جوانان در اختیار آنان قرار دهد.

اجتمام**۹۱۳۴ ** ۳۴۰۴

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۷۶۹۹۷


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.