عملیات ارتقای افزایش ایمنی در آزادراه قم-تهران

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان قم گفت: با توجه به حجم گسترده سفرهای تابستانی در پایان ماه مبارک رمضان، عملیات ارتقای سطح ایمنی (بهسازی و تعویض علایم راهنمایی، اخطاری، تعویض گاردریلهای فرسوده و…) در آزادراه قم –تهران آغاز شد.

به گزارش ممتاز به نقل از گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی اداره کل را وشهرسازی استان قم، مصطفی عباسی گفت: با توجه به حجم گسترده ای از سفرهای تابستانی در پایان ماه مبارک رمضان به منظور تسهیل در ترافیک و تامین ایمنی حداکثری، عملیات ارتقای سطح ایمنی در آزادراه قم- تهران آغاز شد.

وی در ادامه افزود: این عملیات شامل بهسازی و تعریض تابلوهای قدیمی محور و علائم اخطاری (بروز رسانی علایم) تعویض گاردریل های فرسوده، بهسازی خطوط امحاء شده و…. است.

مدیر راهداری استان اضافه کرد: ارتقای سطح ایمنی با توجه به اولویت بندی محورهای مواصلاتی استان از نظر حجم تردد، در کلیه جاده ها به اجرا گذاشته خواهد شد.

وی ضمن تاکید مجدد بر حفظ و صیانت از جاده ها که سرمایه ملی کشورمان می باشند گفت: از همه رانندگان تقاضا داریم با رعایت کامل قوانین جاده ای در حفظ این سرمایه های ملی کوشا باشند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.