عملکرد بعضی مسئولان امام زمانی نیست!

۲۷م آذر ،

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، آیت‌الله علوی گرگانی ظهر امروز (۲۷ آذرماه) در دیدار جمعی از فرماندهان سپاه با بیان این که قرآن همه ملت‌ها را هدایت می‌کند، اظهارداشت: توسل به قرآن بهترین وسیله‌ای است که انسان می‌تواند به وسیله آن سعادت دنیا و آخرت خود را تضمین کند.

وی ادامه داد: انسان باید در مقابل کاری که انجام می‌دهد انتظار پاداش و اجر داشته باشد، اما متاسفانه بعضی بدون این که کاری برای خدا انجام دهند، انتظار مزد دارند.

آیت‌الله علوی گرگانی با بیان این که مسئولین نظام باید هدف خدایی داشته باشند، تاکید کرد: خدمت در نظام باید دارای هدف خدایی باشد؛ حفظ و صیانت از دین، نظام و مرز های جغرافیایی و ارزش های انقلاب باید با نیت خدایی انجام شود.

وی افزود: اگر کار در نظام جمهوری اسلامی برای خدا و با هدف خدایی باشد، حقوق و مزدی که دست اندرکاران دریافت می‌کنند، مشروع و حلال است و در نزد خدای متعال نیز اجر و پاداش دریافت می‌کنند.

آیت‌الله علوی گرگانی با بیان این که شرایط کنونی، شرایط حساسی برای ملت و مسئولین است، گفت: در شرایط حاضرکه از نعمت جمهوری اسلامی برخورداریم، باید هوشیار باشیم تا مبادا دشمنان و خائنان دست تعدی به این مملکت را داشته باشند.

وی با اشاره به وجود بعضی مشکلات در کشور، تاکید کرد: متاسفانه کار و عملکرد بعضی مسئولان امام زمانی نیست و هنوز نتوانسته‌ایم آنچه که مدنظر امام زمان (عج) است را آماده کنیم.

آیت‌الله علوی گرگانی تصریح کردند: همه مسئولین باید کار را برای خدا و پیروی از ولایت انجام دهند و قدر نعمت ولایت را بدانند؛  چرا که اگر ولایت نبود، سرنوشت نظام و انقلاب نامعلوم بود.

وی تاکید کرد: همان طوری که امام راحل فرمودند “پشتیبان ولایت فقیه باشید تا آسیبی به کشور و مملکت نرسد” همه باید مطیع محض ولایت فقیه و از رهنمودهای مراجع عظام پیروی کنند.

این مرجع تقلید افزود: همه مسئولین باید با درک موقعیت حساس، اختلافات را کنار بگذارند و در کنار یکدیگر در راستای اهداف عالی نظام قدم بردارند.

وی ادامه داد: کسانی که به وعده وعید‌های آمریکایی گوش می‌دهند، باید از وضعیت سوریه و کشت و کشتار مردم این درس بگیرند؛ بنابراین همه باید با اتحاد و برادری برای پیشبرد اهداف نظام تلاش کنند.

آیت‌الله علوی گرگانی در ادامه با اشاره به روایتی از امیرامومنین علی (ع) گفت: خدای متعال سه گروه شامل اشخاصی که آق والدین می‌شوند، بندگانی که از بندگی خدا فرار می‌کنند و کسانی که مزد کار را پرداخت نمی‌کنند را مورد و لعن و نفرین قرارداده است .

وی با بیان اینکه نبی مکرم اسلام(ص) و حضرت علی (ع) پدر امت به شمار می‌روند، افزود: کسانی که از پیامبر و علی (ع) اطاعت نکرده و مورد آق آنها قرار گیرند، مورد لعن خدا واقع می‌شود.

آیت‌الله علوی گرگانی با اشاره به حدیث “من کنت مولا و فهذا علی مولا” گفت: نبی مکرم اسلام(ص) و علی(ع) مولای امت می باشند کسانی که از مولای خود فرار کنند، مورد نفرین و لعنت پروردگار واقع می‌شوند .

این مرجع تقلید خاطر نشان کرد: پیامبر اسلام(ص) مودت و دوستی اهل بیت(ع) را مزد رسالت خود و زحمات حضرت علی (ع) قرار داده‌اند؛ اما متاسفانه حق آنها را ضایع کردند و خدا کسانی را که مزد رسالت پیامبر و خدمات و تلاش های حضرت علی (ع) در راه اسلام و قرآن را ندادند، مورد لعن قرار می‌دهد.

منبع:حوزه نیوز

 انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.