عملکرد شرکت‌های بیمه در ۹ ماهه امسال

۲۴ام بهمن ،

بینا- گزارش عملکرد شرکت‌های بیمه در بازار و میزان رشد در تولید حق بیمه و صدور بیمه‌نامه و پرداخت خسارت انتشار یافت. عملکرد ۹ ماهه سال جاری شرکت‌های بیمه در بخشهای مختلف عملکرد آنها را در بازار بیمه نشان می‌دهد.
براساس گزارش فارس در ۹ ماهه اول سال در شاخص رشد حق بیمه تولیدی شرکت بیمه «ما» در جایگاه اول ایستاده و شرکتهای بیمه کوثر و میهن به ترتیب دوم و سوم می باشند.
این در حالیست که در این مدت بیمه ایران ۴۶درصد حق بیمه‌ها را تولید کرده و بعد از آن،‌ بیمه آسیا ۱۰ و بیمه البرز ۵ درصد حق بیمه‌ها را به خود اختصاص داده‌اند.
همچنین از ابتدای امسال تا پایان آذر ماه، بیش از ۲۷ میلیون فقره بیمه‌نامه صادر شده که ۱۲ میلیون آن توسط بیمه ایران صادر شده اما بیشترین رشد در صدور بیمه‌نامه را در این مدت شرکت بیمه کوثر داشته و شرکت‌های بیمه ما و میهن در رتبه‌های بعدی قرار دارند،‌ در حالی که شرکتهای رازی،‌ ملت، توسعه،‌ سینا،‌ حافظ،‌ دی و نوین رشد منفی در صدور بیمه‌نامه داشته‌اند.
این گزارش حاکیست در ۹ ماهه امسال بیش از ۸ میلیون و ۷۰۰ هزار فقره خسارت رخ داده که بیمه دی بیشترین رشد تعداد موارد خسارت را از آن خود کرده و شرکت‌های کوثر و ما در رتبه‌های بعدی قرار دارند.
همچنین در این مدت متوسط نسبت خسارت در بازار بیمه کشور حدود ۵۰ درصد بوده و شرکت بیمه سینا با ۶۷ درصد بیشترین نسبت خسارت را داشته و شرکتهای کارآفرین و دی بعد از آن قرار دارند.

RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.