عملکرد قوه‌قضاییه درپرونده‌های اختلاس موجب اعتلای نظام شد/ جوسازی‌ها تاثیر ندارد

احمد کریمی اصفهانی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه عملکرد قوه قضاییه در هر کشوری در ریشه کن کردن جرم و جنایت تاثیر بسزائی دارد، به جدیت دستگاه قضا در رسیدگی به پرونده اختلاس اشاره کرد و اظهار داشت:  قوه قضاییه در رسیدگی به پرونده های فساد با اقتدار و قدرت عمل کرده و بر این اساس به اعتلای نظام کمک می کند.

وی با اشاره تخریب‌ها و فراکنی علیه قوه قضاییه در برخی از رسانه ها گفت: یک باند گسترده با ایجاد فضای روانی علیه قوه قضاییه قصد ایجاد انحراف در روند بررسی پرونده های اختلاس را دارد، اما اطمینان داریم که قوه قضاییه تحت تاثیر این جوسازی قرار نخواهد گرفت و تا ریشه کن کردن تمام مفسادان اقتصادی به طور قاطع به کار خود ادامه می دهد.

دبیرکل جامعه انجمنهای اسلامی اصناف و بازار گفت: با توجه به اینکه در جلسات رسیدگی به پرونده اختلاس بخصوص پرونده بیمه که از افراد عنوان دار در دولت در آن نامبرده شده است، از رئیس جمهور محترم انتظار می رود که هرچه سریعتر افرادی که اتهاماتی به آنان وارد است، دیگر در قوه مجریه نباشند.

وی همچنین با تاکید بر اینکه مجازات ها باید بر اساس جرم های صورت گرفته باشد، خاطرنشان کرد: حکم باید متناسب با جرم صورت گرفته باشد، چراکه اگر این اتفاق نیفتد موجب ترغیب و تشویق تکرار چنین جرم هایی خواهد شد.

کریمی اصفهانی، در پایان با بیان اینکه دستگاه قضا با اجرای احکام اسلامی پرونده های اختلاس را به سلامت خاتمه می دهد، خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب بر ضرورت شناسائی مجرمان و ریشه کن شدن مفاسد اقتصادی تاکید دارند، لذا قوه قضائیه نیز با محور قراردادن فرمایشات ایشان با دقت، سرعت و قاطعیت کار رسیدگی به پرونده های فساد را به پایان خواهد رساند. 


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.