عملکرد لژیونرهای ایرانی در این هفته؛ داوری در تیم هفته بوندس لیگا‎

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > فوتبال جهان – دانیال داوری موفق ترین لژیونر ایرانی در این هفته فوتبال اروپا بود که در اولین بازی خود در بوندس لیگا در تیم منتخب هفته کیکر قرار گرفت.

به گزارش ممتازنیوز، در این هفته از فوتبال اروپا تیم اینتراخت برانشویک در هفته دوم بوندس لیگا مقابل دورتموند به میدان رفت و ۲-۱ باخت. اما دانیال داوری که برای اولین بار در بوندس لیگا به میدان رفت، عملکرد خوبی داشت و از کیکر نمره عالی یک دریافت و در تیم منتخب هفته نیز قرار گرفت.

در هفته سوم لیگ هلند نیز تیم نایمخن با نتیجه ۵-۱ مغلوب زوله شد. در این بازی علیرضا جهانبخش از دقیقه ۸۴ وارد زمین شد. او در سه هفته سپری شده از لیگ هلند فقط ۵۰ دقیقه بازی کرده است. همچنین در هفته نوزدهم لیگ دسته دوم سوئد، تیم آنجل هولمز با نتیجه ۲-۱ به گیاس باخت اما امید نظری در این بازی نیمکت نشین بود. او در این فصل ۱۷ بازی کرده و یک گل زده است.

در هفته چهارم لیگ برتر روسیه نیز تیم روبین کازان مقابل اسپارتاک مسکو به تساوی بدون گل رسید، اما سردار آزمون نیمکت نشین بود. سردار اما در بازی های لیگ جوانان روسیه به میدان رفت و در پیروزی ۳-۱ تیمش دو گل زد. آزمون در ۴ بازی لیگ جوانان این فصل ۴ گل زده است.
اما اشکان دژآگه و رضا قوچان نژاد دو ملی پوش ایرانی تیم های فولام انگلیس و استاندارد لیژ بلژیک در این هفته حتی در لیست ۱۸ نفره تیم هایشان نیز قرار نگرفتند.

۴۱۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.