عملکرد لژیونرها در هفته آخر سال/ درخشش بال های چپ و راست تیم ملی در اسپانیا و انگلیس

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > فوتبال جهان – لژیونرهای ایرانی در هفته آخر سال عملکرد نسبتاً خوبی در تیم های خود داشتند.

به گزارش ممتاز؛ بهترین عملکرد را در بین لژیونرها اشکان دژآگه و مسعود شجاعی داشتند که با گل های خود موجب پیروزی تیم هایشان شدند. عملکرد لژیونرها در این هفته را مرور می کنیم:
در هفته سی ام لیگ برتر جزیره تیم فولام در زمین خود با نتیجه ۱- صفر نیوکاسل را شکست داد. در این بازی اشکان دژآگه که گفته می شد به دلیل مصدومیت این بازی را از دست داده است، از دقیقه ۶۱ وارد زمین شد و در دقیقه ۶۸ با شوتی زیبا دروازه نیوکاسل را باز کرد و یک کارت زرد نیز گرفت. این اولین پیروزی ماگات با فولام بود که باعث شد این تیم ۲۴ امتیازی شود و امیدهایش برای بقا در لیگ برتر زنده شود.
در هفته سی ام لیگ دسته دوم اسپانیا، تیم لاس پالماس میزبان سابادل بود که مسعود شجاعی در دقیقه ۲ تیمش را پیش انداخت. شجاعی در دقیقه ۴۰ یک گل دیگر برای لاس پالماس زد تا نتیجه ۲- صفر شود. لاس پالماس این بازی را ۵- صفر برد تا با ۴۵ امتیاز در رده پنجم جدول جای بگیرد.
در هفته بیست و پنجم بوندس لیگا، تیم اینتراخت برانشویک با تساوی ۱-۱ مقابل وولفسبورگ متوقف شد. در این بازی دانیال داوری دروازه بان ملی پوش ایرانی در ترکیب تیم برانشویک قرار داشت. برانشویک با این تساوی ۱۸ امتیازی شد و همچنان در قعر جدول باقی ماند.
در هفته بیستم لیگ کویت، تیم الکویت با نتیجه پرگل ۵-۱ التضامن را شکست داد. در این بازی جواد نکونام کاپیتان تیم ملی ایران ۷۸ دقیقه در ترکیب تیمش حضور داشت. الکویت با این پیروزی ۴۷ امتیازی شد و همچنان در رده دوم لیگ کویت قرار دارد.
در هفته سی و ششم لیگ دسته اول انگلیس، تیم چارلتون در زمین میلوال با تساوی بدون گل متوقف شد. رضا قوچان نژاد در این بازی از دقیقه ۶۵ وارد زمین شد و ۲۵ دقیقه برای چارلتون بازی کرد. چارلتون با این تساوی ۲۹ امتیازی شد و در رده بیست و دوم جدول لیگ ۲۴ تیمی دسته اول انگلیس قرار دارد. البته این تیم ۴ بازی معوقه دارد.
در هفته سی و چهارم لیگ دسته دوم پرتغال تیم اسپورتینگ کویلا با ۴ گل مغلوب بنفیکای ب شد. در این بازی علیرضا حقیقی در دروازه اسپورتینگ قرار داشت. این تیم اکنون با ۴۲ امتیاز در رده سیزدهم لیگ ۲۲ تیمی دسته دوم پرتغال قرار دارد.
در هفته بیست و هشتم لیگ هلند، تیم نایمخن مقابل اوترخت به تساوی ۲-۲ دست یافت و با ۲۶ امتیاز در رده هفدهم جدول باقی ماند. علیرضا جهانبخش در این بازی فقط ۴ دقیقه فرصت بازی پیدا کرد.
در هفته بیست و یکم لیگ برتر روسیه، تیم روبین کازان ۳-۱ ولگا را شکست داد و با ۲۷ امتیاز در رده نهم جدول باقی ماند. سردار آزمون مهاجم ایرانی روبین در این بازی در ترکیب اصلی قرار داشت و ۷۰ دقیقه برای تیمش بازی کرد.

۲۵۱ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.