عملکرد مثبت رسانه ملی مانع نفوذ کانون‌های قدرت و ثروت در تبلیغات شد

۱۹خردادماه،

رئیس دانشکده معماری دانشگاه علم و صنعت گفت: عملکرد مثبت رسانه ملی سبب شد که کانون‌های قدرت و ثروت نفوذ و دخالت چندانی در برنامه تبلیغاتی کاندیداها نداشته باشند و مردم با قضاوت بهتری سرنوشت کشور خود را تعیین کنند.

عبدالحمید نقره‌کار در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، دربارهٔ عملکرد کاندیداهای ریاست‌جمهوری اظهار داشت: رئیس‌جمهور باید نسبت به مسائل داخلی و بین‌المللی اشراف کامل داشته باشند و صرفا به کارهای عملیاتی خود در کشور اتکا نکنند.

وی ادامه داد: تخصص، تجربه و اتکا به نفس از جمله دیگر مواردی است که باید در وجود رئیس‌جمهور آینده باشد و حتما باید از عومل کاربردی در حوزه کاری خود استفاده کند و هرگز نباید در صحبت‌ها و عملکرد خود تسلیم زورگویی‌های غرب و شرق شوند.

این استاد بسیجی بیان داشت: برخی نمی‌توانند با عوام‌فریبی و توجه به ظواهر امر در صدد جذب آرای حداکثری به نفع خود باشند و قطعا مردم با نگاه به قبل کاندیداها و بازخوانی عملکرد آنان، شخص اصلح را انتخاب کنند.

رئیس دانشکده معماری دانشگاه علم و صنعت با اشاره به نقش مثبت رسانه ملی در تبلیغات کاندیداها خاطرنشان کرد: عملکرد مثبت رسانه ملی سبب شد که کانون‌های قدرت و ثروت نفوذ و دخالت چندانی در برنامه تبلیغاتی نداشته باشند و مردم با قضاوت بهتری سرنوشت کشور خود را تعیین کنند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.