عملکرد منطقی دکتر روحانی در صد روز قبل/ کشور به شرایط عادی برگشت

اردیبهشت ۱۴۰۳

ابوسعیدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران عنوان کرد

عضو حزب همبستگی گفت: حداقل کار دولت، بازگرداندن کشور به شرایط عادی و معمولی است، بعد از آن می‌توان از دولت انتظار داشت تا راهکار ارائه دهد و برای آسایش و حل مشکلات مردم برنامه‌ریزی کند.

“همایون ابوسعیدی” عضو حزب همبستگی در گفتگو با خبرنگار احزاب ممتاز نیوز، با اشاره به گذشت ۱۰۰ روز از عمر دولت یازدهم، اظهار داشت: با توجه به مشکلات مدیریتی که در قبل با آنان مواجه بودیم، رئیس‌جمهور تازه باید وضعیت نابه سامان قبل را سازماندهی می‌کرد و نمی‌توان انتظار داشت که دکتر روحانی مشکلات کشور را به این زودی کند.
 
وی افزود: حداقل کار دولت، بازگرداندن کشور به شرایط عادی و معمولی است، بعد از آن می‌توان از دولت انتظار داشت تا راهکار ارائه دهد و برای آسایش و حل مشکلات مردم برنامه‌ریزی کند.
 
ابوسعیدی ادامه داد: عملکرد دکتر روحانی در این ۱۰۰ روز منطقی بوده و به ارزیابی مشکلات پرداخته است؛ مسائل و مشکلات زنجیره‌وار به هم ارتباط دارند.
 
عضو حزب همبستگی با بیان اینکه مسائل و مشکلات زنجیره‌وار به هم ارتباط دارند، تصریح کرد: با حل پرونده هسته‌ای ایران به صورت مسلسل‌وار بقیه مشکلات نیز برطرف خواهد شد، البته نمی‌توان تمام مشکلات را ناشی از دشمنان خارجی دانست.
 
وی افزود: باید مسائل کلان کشور را مدیریت کرد و دکتر روحانی به طور قوی مشغول فعالیت در این زمینه می باشند.
 
ابوسعیدی با آرزوی موفقیت برای دولت یازدهم اظهار داشت: امیدوارم که دکتر روحانی بتواند کار را به نحو احسنت انجام دهند و مردم از داشتن زندگی راحت و کشوری توسعه یافته نفس راحتی بکشند.
 
عضو حزب هم بستگی با اشاره به شاخص‌ترین اتفاق مثبتی که در دولت یازدهم رخ داد، خاطرنشان کرد: سیاست خارجی خوبی که دولت دکتر روحانی اتخاذ کرده، سبب شده تا کشورهای غربی که حالت هجومی در برابر ما داشتند، متوجه قدرت ایران شده و بپذیرند که نمی‌توان با ایران تهاجمی برخورد کرد.
 
وی افزود: یکی دیگر از دستاوردهای دولت یازدهم نظم خاصی است که در ادارات دولتی به وجود آمده است و اشخاصی که برای وزارت انتخاب شده‌اند، برخلاف قبل اشخاصی متخصص در همان زمینه می باشند.
 
عضو حزب همبستگی در پایان با بیان اینکه دکتر روحانی رئیس‌جمهور کل مردم ایران است نه فقط عده‌ای خاص، خاطر نشان کرد: دکتر روحانی با پشتوانه محکم مردمی کارآیی بهتری خواهند داشت.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.