عملکرد ناصحیح دولت اصلاحات در مورد برنامه هسته‌ای ایران/ کشور متحمل خسارت شد

نجابت در گفتگو با باشگاه خبرنگاران عنوان کرد

عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: دولت اصلاحات با عملکرد ناصحیح خود در مورد برنامه هسته‌ای، خسارات زیادی را به کشور تحمیل کردند.

احمد نجابت در گفتگو با خبرنگار احزابممتازنیوز، با اشاره به اینکه دولت اصلاحات باعث رکود در برنامه‌های هسته‌ای کشورمان شده بود، گفت: دولت اصلاحات با عملکرد ناصحیح خود در مورد برنامه هسته‌ای کشورمان، مقابل دشمن زانو زده و با این کار خسارات زیادی را به کشور تحمیل کردند.

وی با اشاره به اینکه آمریکا با اسلام و انقلاب مردم کشورمان کینه دارد، افزود: دشمن سعی دارد از هر حربه‌ای برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران استفاده کند اما باید بداند که سیاست هسته‌ای ما تغییر ناپذیر بوده و تحول در صحنه اجرایی کشور تاثیری در سیاست‌های راهبردی کشورمان نخواهد داشت.

نجابت با اشاره به اینکه راه برای ورود اصلاح طلبان و سایر جناح‌های سیاسی باز است، تصریح کرد: کسی از انقلاب طلبی ندارد و راه برای ورود و خدمت به مردم باز بوده و هر کس با هر سلیقه و طرز تفکری سیاسی می‌تواند در چارچوب قانون اساسی وارد انتخابات شود.

عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: اصلاحاتی که طرفداری از فتنه کرده و براعت نیز نمی‌جوید و قانون اساسی را قبول ندارد نمی‌تواند وارد صحنه انتخابات شود لذا کسی نمی‌تواند با جوسازی و شانتاژ دشمن، فرش قرمز برای آمریکا و متحدانش در داخل کشور پهن کند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.