عملکرد وزیر علوم، شعار اعتدال دولت را زیر سوال برد

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی گفت: از دولت تدبیر و امید انتظار می‌رود با توجه شعاری که مد نظر آنهاست، در تمامی مراحل نسبت به انتخاب و عملکرد وزرای متبوع نیز الگوی معتدلی را سرلوحه کار خود قرار دهد.

“محمد رضا مرندی” در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اقدامات نامطلوب وزیر علوم و کلید خوردن استیضاح وی از سوی مجلس، گفت: وزیر علوم تاکنون عملکرد مطلوب و متناسب با شرایط کنونی کشور و آموزش عالی ارائه نکرده است.

وی تصریح کرد: همچنین در حوزه‌های مختلف هم آنگونه که باید تحول به وجود نیامده، تصمیمات و انتصابات صورت گرفته از سوی وی متناسب با شرایط دانشگاه نبوده و نتوانسته دانشگاه را به سمت پیشرفت علمی سوق دهد.

عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی با بیان اینکه بخاطر نداشتن عملکرد مطلوب وزیر علوم، مجلس مجبور است وی را استیضاح کند، اظهار داشت: وزارت علوم درست عمل نکرد و نمایندگان مجلس نسبت به تصمیمات وی حساسیت نشان دادند و این در حالی است که وزارت علوم می‌توانست بهتر عمل کند.

وی ادامه داد: وزیر علوم به تذکرات مجلس اعتنایی نکرد و حتی به جریان های مسئله دار و خط قرمز نظام میدان داد.

مرندی با بیان اینکه دولت می‌بایست در تمامی موارد راه اعتدال را پیش بگیرد، تصریح کرد: از دولت تدبیر و امید انتظار می‌رود با توجه شعاری که مد نظر آنهاست، در تمامی مراحل نسبت به انتخاب و عملکرد وزرای متبوع نیز الگوی معتدلی را سرلوحه کار خود قرار دهد.

این استاد دانشگاه در پایان خاطر نشان کرد: رئیس جمهور باید کسی را برگزیند که هم سویی با اهداف جمهوری اسلامی داشته و فردی تندرو نباشد، چراکه می‌تواند شعار اعتدال را زیر سوال ببرد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.