عملکرد وزیر علوم سیاسی‌‌کاری است/ مجلس شورای اسلامی مراقب حضور فتنه‌گران در دانشگاه باشد

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

یک استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه عملکرد وزیرعلوم سیاسی، است،‌ گفت: مجلس شورای اسلامی هوشیاری خود را بالا برده و مراقب باشد که راه را برای حضور فتنه‌گران در دانشگاه‌ها باز نکنند.

“آیت‌الله روح‌الله قرهی” در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران،‌ با بیان اینکه تغییر و تحول لحظه‌ای در دانشگاه‌ها و سیاسی‌کاری کسانی که ورود مستقیم به مطالب فتنه داشتند نه تنها برای دانشگاه‌ و اهل علم، بلکه برای همه مردم مشخص است، اظهارداشت: این نشأت گرفته از عملکرد غلط وزیر علوم است که از انتخاب رئیس دانشگاه غافل شده و فضای مقدس علمی دانشگاه را با سرپرست اداره می‌کند.

وی با بیان اینکه اینگونه اعمال راه را به فتنه‌گرها نشان داده و اجازه سیاسی‌بازی و سیاست‌کاری به همان سبکی که موجب فتنه‌ است را می‌دهد،  تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی هوشیاری خود را بالا برده و مراقب باشد که راه را برای حضور فتنه‌گران در دانشگاه‌ها باز نکنند.

این استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: متاسفانه هوچی‌گری‌ بعضی این اجازه را به نمایندگان مجلس شورای اسلامی نداد تا با دقت وزیر انتخاب کنند، لذا عملکرد وزیر علوم تحقیقات و فناوری کاملا مشخص و معلوم است که عملکرد سیاسی ضد نظام و ضد انقلاب دارد.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: بنده تعجب می‌کنم که چنین شخصی چطور می‌تواند بر جایگاه وزیری باقی بماند، چرا که عملکرد فرجی‌دانا غیرقابل قبول بوده و این چیزی کاملا و شفاف و واضح است. 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.