عملیات اجرایی مجتمع فرهنگی،ورزشی روستای اسفرنجان گلپایگان آغاز شد

به گزارش خبرنگار ایرنا، امام جمعه گلپایگان شامگاه جمعه در آیین کلنگ زنی این مجتمع از حضور آیت الله محمدی گلپایگانی در این مراسم ابراز خرسندی کرد و گفت: وی به عنوان فردی ثاثیر گذار در پیشرفت و اعتلای کشور و این منطقه همواره نقش آفرین بوده اند.

حجت الاسلام والمسلمین ˈمحمدرضا اسماعیلیˈ افزود: زمین حدود ۱۳ هزار مترمربعی برای ساخت این مجتمع از موقوفه مرحوم آیت الله ابوالقاسم محمدی پدر رییس دفتر رهبر معظم انقلاب بود که با اهدای آن و همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان و شهرستان برای ساخت این مجتمع فرهنگی،مذهبی ورزشی اختصاص یافت.

فرماندار گلپایگان هم در این آیین با قدردانی از آیت الله محمدی گلپایگانی در اهدای ۱۵ هزار جلد کتاب برای کتابخانه مرکزی گلپایگان و پیگیری وی برای اهدای زمین این پروژه گفت:اگر چه این مجتمع قرار است با همکاری بخش خصوصی احدات شود، اما همه باید در احداث و راه اندازی آن همکاری داشته باشیم .

ˈحسین صمدانیˈ با اشاره به توسعه و پیشرفت گلپایگان پس از پیروزی انقلاب بویژه در دولت نهم و دهم افزود:با وحدت و همدلی برای توسعه و پیشرفت بیش از پیش این شهرستان می کوشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان نیز گفت:توسعه ورزش همگانی از توصیه های رهبر معظم انقلاب است که این اداره تمام تلاش خود را برای تحقق آن به کار گرفته است.

ˈمحمدرضا محمد جواهریˈ با بیان اینکه سرانه ورزشی در اصفهان ۳۷ صدم و رتبه ۲۶ در کشور را دارد، افزود، این سرانه ورزش برای جوانان استان خیلی کم است.

وی اضافه کرد:۴۵ درصد جمعیت استان را بانوان تشکیل می دهند و با وجود در معرض خطر بودن آنان به برخی بیماری ها همچون پوکی استخوان باید فضاهای ورزشی برای آنان فراهم باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت:اهدای زمین این مجتمع ورزشی از سوی آیت الله محمدی قابل تقدیر است و در پیشرفت و توسعه ورزش این شهرستان تاثیر گذار خواهد بود.

به گزارش ایرنا،در آیین کلنگ زنی این مجتمع حجت الاسلام والمسلمین ˈمحمد علی نکونامˈ نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال بختیاری و امام جمعه شهرکرد،جمعی از روحانیون حوزه علمیه قم و شهرستان، ورزشکاران، مسوولان محلی و اقشار مردم حضور داشتند.

شهرستان گلپایگان در ۱۸۰ کیلومتری شمال غربی اصفهان واقع است.

پ/۷۱۳۸/۱۰۴۲/

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.