عملیات اجرایی مسکن مهر دهلران شتاب بیشتری گرفته است

۱۳م اسفند ،

به گزارش ایرنا، ˈبهزاد علیزادهˈ روز سه شنبه در نشست شورای اداری دهلران اظهار کرد: طرح مسکن مهر یکی از برنامه های ماندگار دولت برای خانه دار شدن اقشار کم درآمد است.

وی به پیشرفت ۸۵ درصدی مسکن مهر فرهنگیان این شهرستان اشاره و افزود: روند اجرایی مسکن مهر مشاغل آزاد این شهر نیز با پیگیری های انجام شده سرعت بیشتری گرفته است.

فرماندار دهلران بر نقش مردم در اجرای این طرح ملی تاکید کرد و ادامه داد: مشارکت جدی مردم می تواند سبب سرعت بخشی در احداث مسکن مهر دهلران با توجه به عزم جدی دولت برای اتمام این طرح شود.

علیزاده بیان کرد: دولت در راستای عملیاتی کردن شعار سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی اقدام به ایجاد طرح های توسعه کشاورزی در کشور کرده است.

وی اضافه کرد: در مرحله اول کارگروه توسعه بخش کشاورزی این شهرستان مرزی تاکنون ۱۶۶ طرح با اعتبار ۱۸۰ میلیارد ریال اجرا و یا در حال اجراست.

فرماندار دهلران گفت: ۱۰۰ میلیارد ریال نیز در مرحله دوم برای اجرای ۲۹ طرح کشاورزی در این شهرستان اختصاص یافته که جهاد کشاورزی و بانک های عامل باید با توجه به پایان سال برای سرعت بخشی در جذب این تسهیلات تلاش کنند.

علیزاده یادآور شد: تلاش مدیریت ارشد استان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در پیگیری طرح های عمرانی سبب سرعت بخشی در روند اجرای این طرح ها شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات یازدهم ریاست جمهوری و دور چهارم شوراهای شهر و روستا اشاره و تاکید کرد: انتخابات نقطه قوت نظام اسلامی است و مردم با حضور خود شعور سیاسی خود را به نمایش گذاشته و نقش خود را در تعیین سرنوشت آینده کشور به نمایش می گذارند. ک/۲

۷۱۷۵/۵۴۰

انتهای پیام /*

Economic@irna.ir


www.irna.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.