عملیات امداد رسانی شهرداری تهران به هموطنان آسیب ‌دیده آغاز شد

حادثه > داخلی
هم‌زمان با استقرار تیم ۱۰۰ نفره امداد و نجات مترو در مناطق زلزله‌ زده، عملیات امداد رسانی شهرداری تهران به هموطنان آسیب ‌دیده از زلزله شمال غرب کشور آغاز شد.

به گزارش همشهری آنلاین، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اعلام این خبر گفت: ۱۰۰ نفر از امدادگران آموزش‌ دیده و ماهر مترو تهران به نمایندگی از شهرداری تهران به منظور امداد رسانی به آسیب‌ دیدگان زلزله اخیر در اهر و ورزقان و روستاهای اطراف مستقر شدند.

مهندس سید جعفر تشکری هاشمی در خصوص ویژگی‌های گروه اعزامی توضیح داد: این گروه ۱۰۰ نفره متشکل از پزشک، امدادگر، بهیار، پرستار و نیروهای زبده‌ای هستند که به صورت ویژه برای مواقع بحرانی آموزش دیده‌اند.

وی با اشاره به اینکه این گروه حامل محموله‌های پزشکی و خوراکی است، اظهار داشت: محموله بزرگی در دو بخش شامل اقلام پزشکی و درمانی و مواد خوراکی و غذایی و نیز مقادیر قابل توجهی چادر و پتو به همراه این گروه ارسال شده تا بخشی از نیازهای هموطنان عزیزمان را جبران کند.

مهندس تشکری هاشمی با تأکید بر اینکه گروه اعزامی در جریان بحران ناشی از ورود سیلاب تهران به خط ۴ مترو نیز حضور داشتند، تصریح کرد: این گروه مهارت خود را در آن بحران به خوبی نشان دادند و از آزمون مذکور سربلند بیرون آمدند.

معاون شهردار تهران افزود: مدیریت شهری پایتخت به نمایندگی از مردم تهران هموطنان آسیب ‌دیده خود را تنها نمی‌گذارند و به منظور کمک به هم‌میهنان عزیزمان در مناطق زلزله‌زده از هیچ تلاش و کوششی فروگذار ‌نمی‌کنیم.


RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.