عملیات روکش و مرمت آسفالت بیش از ۱۰۰ هزار متر مربع از معابر سطح منطقه ۱۰

با تلاش حوزه فنی و عمران و نواحی سه گانه منطقه ۱۰ در چهار ماهه اول سال جاری بیش از ۱۰۰هزار متر مربع از معابر سطح منطقه با بیش از ۱۷ هزار تن آسفالت روکش ، مرمت و آسفالت شد .

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران  به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰ ، فرامرز عظیمی شهردار منطقه ده با اعلام این خبر گفت : روند اجرای فعالیت های عمرانی بر اساس رویکرد مدیریت شهری و در راستای تامین رفاه ، آسایش و جلب رضایت شهروندان انجام می شود .

وی افزود : عملیات آسفالت معابر سطح منطقه با هدف سهولت تردد وسائط نقلیه و پیشگیری از بروز آب گرفتگی به هنگام بارش نزولات آسمانی در چهار ماهه اول سال جاری با حجم ۱۰۰ هزار متر مربع اقدام شده است .

وی ضمن تاکید بر اجرای عملیات تراشه و روکش آسفالت با کیفیت مطلوب افزود : بیشترین حجم آسفالت در محدوده ناحیه ۳ در مسیربزرگراه یادگار امام (ره) حد فاصل خیابان طوس تا خیابان بهنود و خیابان کارون حد فاصل خیابان هاشمی تا خیابان آذربایجان به مساحت ۶۰۰۰۰ متر مربع و استفاده از ۸۲۰۰ تن آسفالت به صورت مکانیزه و دستی انجام شده است .

عظیمی تصریح کرد : این عملیات در ناحیه دو در محدوده بلوار امام خمینی (ره) تا تقاطع بزرگراه یادگار امام (ره) و بزرگراه نواب زیر پل نوسازی به متراژ ۱۱۰۰۰ متر مربع با پخش ۲۰۰۰ تن آسفالت اجرا شد همچنین در ۳۷هزار متر مربع از خیابان های سبحانی ، شبیری جی ، پهلوانی ، بهفر ، سی متری جی و دعوتی واقع در محدوده ناحیه یک به میزان ۶۷۵۰ تن آسفالت پخش شد .

شهردار منطقه با بیان این که تمامی فعالیتهای عمرانی اعم از روکش آسفالت، ترمیم نوارهای حفاری، رفع نقاط آبگیر، پیاده روسازی، مرمت پلهای فلزی، هم سطح سازی دریچه ها و… از اولویت های منطقه است خاطر نشان کرد : اجرای عملیات آسفالت ضلع شمال خیابان آزادی حد فاصل وزارت کار تا بزرگراه یادگار امام (ره) و در ضلع شرق و غرب بزرگراه یادگار امام (ره) از خیابان آزادی تا خیابان بهنود در دستور کار قرار دارد .

وی یادآور شد : در همین راستا نقاط حفاری شده توسط شرکت های فاضلاب و برق در پیاده رو و سواره رو های معابر مورد بهسازی ، لکه گیری و روکش آسفالت قرار خواهد گرفت .


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.