عملیات ضدهلی برن دردومین روز رزمایش پیامبر اعظم

۳۰م دیماه ،


به گزارش واحد مرکزی خبر ،‌ سخنگوی رزمایش گفت: در این مرحله نیروها با آتش سنگین مانع از عملیات هلی برن دشمن شدند و با اجرای تاکتیک های دفاعی و رزمی دشمن را به عقب راندند .

سرهنگ معنوی افزود: هدف از این مرحله از رزمایش آموزش و توجیه نیروها و آمادگی و انسجام نیروهای بسیجی برای مقابله با هجوم دشمن است.

وی اضافه کرد : در ادامه این مرحله نیز عصر امروز عملیات دفاع از ساحل و برنامه های ضد استقرار در سواحل خلیج فارس با حضور بسیجیان اجرا می گردد.

در ابتدای این مرحله صبحگاه مشترک ۱۰ هزار نفر از بسیجیان گردانهای بیت المقدس در منطقه عمومی رزمایش پیامبر اعظم (ص) برگزار شد.



رشد توقف ناپذیر توانمندی دفاعی کشور



جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران هم با اشاره به اینکه رشد توانمندی در عرصه های دفاعی و رزمی در نیروهای مسلح و به ویژه سپاه پاسداران توقف ناپذیر است ،‌ گفت : نرخ زمانی رشد فناوری های دفاعی در کشور از سالانه به روزانه تبدیل شده است و در این شرایط در آینده ای نزدیک شاهد رونمایی و معرفی اشکال توسعه یافته در عرصه های مختلف دفاعی خواهیم بود .

سردار سلامی افزود : بهینه سازی رادارهای سطح نگر و هوانگر و در آینده ای نزدیک پرتاب ماهواره به فضا از دیگر عرصه های توسعه سپاه پاسداران است .

وی اضافه کرد : تمام اجزای دفاع کامل دریایی را در اختیار داریم و نگاه ما در نبرد سیستمی است .

سردار سلامی گفت: رشد قدرت دفاعی در کشور یک پدیده سیال است که بر اساس رشد فناوری در حال توسعه است و دکترین رزمی سپاه متکی بر طیف متنوعی از تجهیزات و جنگ‌افزارهاست .



جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز بسیج تکیه گاه نیرومند نظام است و راه های غلبه بر دشمن را گشوده است.

سردار سلامی افزود: سلاح بسیج آزادی، شعور و ایمان حقیقی است و توانسته همه حرفها، شعارها و آرمانهای نظام اسلامی را به تحقق برساند.

وی با بیان اینکه بسیج کلید فتح مبین انقلاب است، گفت: این نیرو قدرت تشخیص حق را دارد و اسیر شایعه ها ، توطئه ها و دروغهای سیاسی دشمن نمی شود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: امروز تمام زیرساختها و اجزای قدرت نظامی برای برخورد با دشمن در کشور فراهم است و بیشتر از هر زمان دیگری بر دشمنان اشراف اطلاعاتی داریم.

در اولین روز رزمایش پیامبر اعظم (ص) دیروز عملیات بازپس گیری سواحل اشغال شده و اجرای تاکتیک های شبانه با حضور به موقع نیروهای سپاه و بسیج در سه عملیات برگزار شد .


IRIBNews RSS TopNews
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.