عملیات کارگاه جاده ای در بیش از ۵۰ محور

گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مرکز مدیریت راههای کشور در روز دوشنبه حاکی است: محور کندوان (کرج – چالوس) و بالعکس در استان مازندران به دلیل اجرای عملیات ایمن سازی در کیلومتر ۴۰ از ساعت هشت صبح روز ۱۷ مرداد ماه جاری تا هشت صبح ۱۸ مرداد مسدود خواهد شد.

بر پایه این گزارش، محور قم – گرمسار در استان قم به علت اجرای عملیات روکش آسفالت در کیلومتر ۲۹ الی ۴۲ از ۱۶ مرداد لغایت ۱۶ آبان ماه به غیر از روزهای تعطیل تردد وسایل نقلیه بین ساعات هفت صبح الی ۱۸ با محدودیت انجام می شود.

همچنین محور اردبیل – سراب در استان اردبیل در کیلومتر ۲۰ از ساعت هشت صبح ۱۶ مرداد تا ۳۰ مرداد آمد و شد خودروها در مسیر رفت و برگشت با محدودیت و از طریق کنار گذر صورت می گیرد.

از سوی دیگر محور بابا میدان – یاسوج در استان کهگیلویه و بویر احمد به علت احداث سیستم روشنایی تونلهای چهار و پنج در کیلومتر ۱۲ تا ۱۵ از ۱۶ مرداد لغایت ۳۰ مهر تردد با محدودیت و به شکل نوبتی از داخل تونل انجام می شود.

در این گزارش آمده است، محور ازنا – شازند در استان مرکزی تا روز ۲۲ مرداد به علت عملیات زیر گذر روستاهای عنبرته و چغاپهنه مسدود است و مسیرهای اراک – بروجرد، محور خمین – الیگودرز – ازنا و محور اصفهان – درود به عنوان محورهای جایگزین مشخص شده است.

علاوه بر این آزاد راه رشت – قزوین در استان گیلان برای نصب سیستم روشنایی در تونل شهران دارای محدودیت تردد است.

محورهای سیرجان – بندرعباس، خرم آباد – نورآباد – هرسین، همدان – ساوه، سنندج – دیواندره، همدان – ملایر باند رفت، آزاد راه زنجان – تبریز، بجنورد – اسفراین، تربت حیدریه – مشهد، آزاد راه مشهد – باغچه، باند جنوبی آزاد راه زنجان – قزوین در استان زنجان از جمله مسیرهایی محسوب می شوند که رفت و آمد وسایل نقلیه با محدودیت صورت می گیرد.

اقتصام** ۱۵۵۹/۱۵۹۴

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۶۳۵۵۰


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.