عملیات موثر سایبری علیه هتاکان بر ائمه اطهار در شبکه های اجتماعی

بر اساس رصد کارشناس شبکه های اجتماعی بولتن نیوز که از مدتها قبل صفحات این جرثومه های فساد را در رصد خود داشت در چند روزه گذشته بر اساس همین گزارش صفحات مربوط به هتاکان به اهل بیت (ع) به شکلی کاملا متفاوت از قبل با تصاویری از نوشته هایی از امام هادی (ع) و دیگر ائمه مزین شده بود در وحله اول اینطور تصور می شد که شاید این عده از عمل ننگین خود پشیمان و سعی در جبران آن دارند اما با بررسی بیشتر بنظر می رسد  سیستمهای امنیتی کشور که در زمینه مبارزه با جرایم در محیط سایبری فعالیت می کنند ضمن دستگیری هتاکان به اهل بیت (ع) صفحات و کنترل پنل انها را در اختیار گرفته اند امیدواریم بزودی خبرهای موثق تری از این عملیات سایبری بدست ما برسد



بولتن نیوز ضمن تقدیر از این فعالیت موثر سایبری در برخورد با هتاکان به عزیزترین و ناب ترین انسانهای روی زمین که مورد احترام جمیع مسلمین هستند خواستار اشد مجازات این جرثومه های وابسته به استکبار جهانی و وهابیت می باشد .
                
پس از انتشار خبر تغییر در صفحات هتاکان به ساحت ائمه اطهار در شبکه‌ی اجتماعی فیس‌بوک، گمانه‌های مختلفی در این باره مطرح شده است.


رضا عظیمی کارشناس امنیت سایبری، در گفتگو با جهان گفت: این تغییر می تواند از ۳ طریق انجام شده باشد. اول آنکه این افراد آگاهانه و از سر اختیار محتوای صفحات خود را تغییر داده باشند. از آنجا که تغییرات انجام شده هماهنگ و یکسان بوده، این گمانه مردود است.

وی افزود: گمانه دوم، حدس دستگیری فعالان هتاک به ساحت مقدس ائمه است و گمانه سوم هک صفحات و اکانت‌ها از سوی هکرها یا دستگاه‌های امنیتی.

عظیمی ادامه داد: درباره دو مورد آخر باید گفت بی‌شک این تغییر در شبکه اجتماعی فیس‌بوک -که پیش از این گمان می‌رفت از امنیت فنی بالایی برخوردار است- حاصل هردو گمانه، با اولویت شناسایی و دستیابی به اطلاعات فنی هتاکان و سپس بازداشت و تکمیل اطلاعات مربوط به فعالیت‌های آنان است. لذا فعالیت انجام شده از سوی دستگاه امنیتی کاملاً ویژه و فنی بوده و اشراف حداکثری دستگاه‌های امنیتی را فضای مجازی و به خصوص شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد.

این کارشناس اظهار داشت: این در حالی‌ست که پیش از این مجرمان و هتاکین به ساحت مقدسات، فیس‌بوک را مأمنی برای اعمال ناشایست خود می‌پنداشتند. لذا عموم کاربران فضای مجازی توهین به مقدسات را برنتافته و با شنیدن خبر تغییر محتوای صفحات هتاکان، انتظار دارند نهادهای امنیتی آنان را معرفی و به اشد مجازات محکوم نمایند.

http://vatantube.com/videos/2205
http://vatantube.com/videos/2204


بولتن نیوز | bultannews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.