عملیات گسترده ارتش در دیرالعصافیر / بیش از ۱۷۰ فرد مسلح به هلاکت رسیدند

به گزارش خبرگزاری مهر، تلویزیون سوریه گزارش داد یک واحد از نیروهای ارتش سوریه در یک عملیات گسترده و کیفی در منطقه دیرالعصافیر در حومه دمشق، دهها فرد مسلح را به هلاکت رساندند و همچنین برخی از سرکردگان این افراد را دستگیر کردند.

بر اساس این گزارش، در عملیات نیروهای ارتش، بیش از ۱۷۵ فرد مسلح به هلاکت رسیده اند.

نیروهای ارتش عملیات بزرگی را برای پاکسازی حومه دمشق آغاز کرده اند و تا کنون شمار زیادی از افراد مسلح را به هلاکت رسانده و شمار دیگری را نیز دستگیر کرده اند، در این عملیات مقادیر زیادی سلاح و مهمات از این افراد به دست آمده است.

کشته شدن هشت فرد مسلح در حمص

در جریان درگیری نیروهای ارتش با اعضای یک گروه تروریستی در محله السلطانیه حمص، هشت نفر از این افراد کشته و شمار دیگری زخمی شدند.

بر اساس این گزارش، درگیریها در محله باب هود حمص همچنان ادامه دارد، با این حال نیروهای ارتش به موفقیتهایی در  عملیات خود علیه گروههای تروریستی دست یافته اند.

عملیات گسترده ارتش در محله التضامن دمشق

نیروهای ارتش در یک عملیات گسترده در محله التضامن دمشق، شمار زیادی از تروریستها را به هلاکت رساندند، در این عملیات همچنین شماری از این افراد دستگیر شدند.

در میان تروریستهای کشته شده، ملیتهای عرب به چشم می خورند از جمله اینکه یکی از این تروریستهای کشته شده، چهار گذرنامه اردنی با خود حمل می کرده است.

یک منبع ارتش، ادعای رسانه های ضد سوری مبنی بر سقوط بالگرد ارتش در منطقه التضامن را تکذیب کرد و آن را در راستای تلاش بیهوده این رسانه ها برای افزایش روحیه فروپاشیده تروریستها قلمداد کرد.

آزادی ۲۷۷ نفر در حمص

 خبر دیگر اینکه ۲۷۷ فرد در حمص که فریب گروههای تکفیری سلفی را خورده بودند، به دلیل اینکه دستانشان به خون مردم و نیروهای مسلح آغشته نشده بود، پس از دادن تعهد به اینکه دیگر دست به سلاح نخواهند برد یا اقدامی که امنیت سوریه را به خطر اندازد، انجام نخواهند داد، آزاد شدند.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.