عمل زانوی جباری برای بار ششم

هافبک تیم استقلال با شرایط خاصی روبرو شده است که باید زانویش را زیر تیغ جراحی بسپارد و بر اساس شرایط ویژه ای که با آن مواجه شده است عمل مجددی را برخلاف میل باطنی اش انجام دهد.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران ، پس از بررسی های انجام شده توسط پزشکان و زیر ذره بین قرار دادن شرایط این بازیکن مشخص شد که جباری با انجام تمرینات و یژه نمی تواند به شرایط ایده آل برسد و به همین دلیل وی باید زانوی خود را عمل کند.

این بازیکن با شرایط خاصی روبرو است و پزشکان قصد دارند با عملی که انجام می دهند تشخیص دهند که اوضاع برای وی چگونه است و این بازیکن چه زمانی به تمرینات باز می گردد.

این در حالی است که عمل جراحی برای ششمین مرتبه روی پای جباری انجام می شود و این بازیکن با این عمل جزو رکورد داران انجام عمل جراحی قرار می گیرد زیرا وی چند ماه یک بار به این شرایط دچار می شود و به ناچار باید زیر عمل جراحی قرار گیرد و این موضوع پای وی را ضعیف کرده و به همین دلیل مصدومیت های پی در پی برای وی اتفاق می افتد و این بازیکن ناچار می شود هر بار برای درمان پایش و بازگشت به فوتبال، خود را با شرایط موجود وفق داده و عمل جراحی را انجام دهد.

قرار است طبق اعلام پزشکان، عمل جراحی وی در پایان هفته انجام خواهد شد تا نتیجه نهایی در خصوص دوری وی از میادین توسط پزشکان معالج جباری اعلام شود.

در حال حاضر  این مدت زمان سه ماهه اعلام شده است اما احتمال افزایش زمان این دوری بسیار زیاد است که پس از عمل مشخص می شود

طبقه بندی: ورزش   |   تعداد بازدید: ۹۸ نفر   |   تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۸ مرداد
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , استقلال, جباری, هافبک تیم استقلال


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.