عموهای فیتیله‌ای با «لپ گلی» به کانون بازگشتند

۰۲خردادماه،

گروه معروف به فیتیله‌ای‌ها با اجرای نمایش «لپ گلی» بار دیگر نمایشی را بر روی صحنه سینما تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به روی صحنه می‌برند.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، گروه سه نفره محمد مسلمی به عنوان کارگردان، علی فروتن نویسنده و حمید گلی در حالی این نمایش  شاد وآهنگین را از روز هفدهم خرداد به مناسبت عید مبعث اجرا می کنند که شاید نزدیک به دو دهه از آخرین اجرای نمایشی آن‌ها در کانون می‌گذرد.
این گروه عمده فعالیت‌های خود را در اولین سال‌ها و در میانه‌ی دهه ۷۰ شمسی در کانون آغاز و در این سال‌ها نمایش‌های متعددی را در مرکز تئاتر کانون و بر روی تریلی سیار با سابقه‌ی آن اجرا کردند.
سه یار قدیمی و همراه پس از آن وارد عرصه‌ی فعالیت‌های نمایشی در تلویزیون شدند و برنامه‌ی «فیتیله جمعه تعطیله» آن‌ها با استقبال گسترده مخاطبان این رسانه فراگیر روبرو شد.
اکنون بعد از سال‌ها این سه هنرمند فعال در عرصه‌ی نمایش کودک ونوجوان، نمایشی تازهی را برای کانون و این بار بر روی صحنه سینما تئاتر بازسازی شده آن در خیابان خالد اسلامبولی اجرا خواهند کرد.
در این نمایش پسری به نام لپ گلی در روستایی به نام گل دره به دنیا می‌آید. او از همان کودکی با رفتن به حمام و مکتب خانه مشکل دارد و هر چه بزرگ‌تر می‌شود برای پدر و مادرش (گلتاج و گلیار) مشکلات بیشتری ایجاد می کند.
نمایش “لپ گلی” از روز ۱۷ خرداد هر روز در ساعت ۱۸ برای عموم علاقه‌مندان در سینما تئاتر کانون واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی، مجتمع فرهنگی و هنری شهید ملک‌شامران اجرا می‌شود.
گفتنی است؛ علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت با هماهنگی قبلی و تماس با شماره ۸۸۱۰۰۶۲۴ و ۸۸۱۰۰۶۲۳ نسبت به ذخیره جا اقدام کنند. /ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.