عناوین مهم هنری امروز رسانه‌های بین‌المللی در یک نگاه

۰۹اردیبهشت،

اجرای نمایش موزیکال راکی، اهداء جایزه لورنس الیویه به هلن میرن، حرف‌های کلینت ایستوود دربارهٔ فیلمسازی و صدرنشینی اکشن ˝درد و گنج˝ در باکس‌آفیس از جمله اتفاقهای هنری بودند که اکثر روزنامه‌ها و خبرگزاری‌های دنیا یکی از تیترهای اصلی‌شان را به آنها اختصاص دادند.

به گزارش سرویس بین‌الملل هنرآنلاین، یو.اس.ای تودی در مطلبی با عنوان “موزیکال راکی سال ۲۰۲۴ در برادوی” از اجرای یک نمایش موزیکال با اقتباس از کتاب زندگینامه‌ای “راکی” نوشته سیلوستر استالونه در تئاتر برادوی نیویورک خبر داده است.

به نوشته یو.اس.ای تودی این نمایش موزیکال از ماه فوریه ۲۰۲۴ وارد مرحله پیش‌تولید شده و بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در ماه مارس ۲۰۲۴ میلادی در تئاتر برادوی روی صحنه می‌‌رود.

لس‌آنجلس تایمز در مطلبی از اهداء جایزه لورنس الیویه به عنوان با ارزش‌ترین جایزه بازیگری بریتانیا و اعطاء منصب شوالیه به هلن میرن، بازیگر شناخته شده سینما خبر داده است.

به نوشته این روزنامه؛ هلن میرن، که بخاطر بازی در فیلم “ملکه” توانست جایزه اسکار بهترین بازیگر زن را از آن خود کند، در مراسم باشکوهی در لندن ضمن دریافت لقب شوالیه که از سوی ملکه بریتانیا اعطاء می‌شود، جایزه لورنس اولیویه، را که یکی از مهم‌ترین جوایز تئاتر در بریتانیا محسوب می‌شود را دریافت کرد. این روزنامه دریافت این جایزه را مهر تاییدی بر کیفیت هنر بازیگری هلن میرن عنوان کرده است.

روزنامه تلگراف هم یکی از اصلی‌ترین تیترهای خود را به صدرنشینی فیلم اکشن “درد و گنج” در باکس‌آفیس اختصاص داده است.

این روزنامه در این مطلب با اینکه فروش ۲۰/۵ میلیون دلاری را برای محصولات کمپانی پارامونت پیکچرز بسیار ایده‌آل نمی‌داند اما از بازی مارک والبرگ و دواین جانسون (راک) در این فیلم ستایش کرده است.

نویسنده این مطلب ادامه این روند را در حالی که فیلم‌های مهم بسیاری در راه اکران می باشند، کمی غیرمحتمل دانسته ولی معتقد است فروش این فیلم در دیگر کشورهای جهان بهتر از آمریکا و کانادا باشد.

روزنامه تایمز ایندیا در مطلبی از زبان کلینت ایستوود، کارگردان و بازیگر برجسته سینما نوشته: “تا ۱۰۵ سالگی می‌خواهم فیلم بسازم.”

اهداء جایزه پیتسبورگ به راب راجرز، کاریکاتوریست مطرح و همچنین نگارش کتاب تازهی از سوی ویلیان زینسر نیز از تیترهای واشنگتن‌پست بودند.

انتهای پیام/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.