عناوین مهم هنری رسانه‌های بین‌المللی در ۲۵ اردیبهشت

۲۵اردیبهشت،

نقش‌آفرینی بازیگر اکشن ˝مرد آهنی۳˝ در یک کمدی اجتماعی، گفته‌های مریل استریپ در ˝اعماق جنگل˝ و اعطاء مدرک دکترای افتخاری انجمن فیلم آمریکا به کارتین بیگلو از جمله اتفاقها و اتفاقات هنری بودند که امروز (۱۵می، ۲۵ادیبهشت‌ماه) نظر اکثر روزنامه‌ها و خبرگزاری‌های بین‌المللی را به خود جلب کردند.

به گزارش سرویس بین‌الملل هنرآنلاین، هالیوودریپورتر در خبری از نقش‌آفرینی رابرت داونی جونیور، که این روزها فیلم پرفروش “مرد آهنی۳” را روی پرده سینماهای جهان در حال اکران دارد، در یک فیلم کمدی اجتماعی با عنوان “سر آشپز” خبر داده است.

داستان “سر آشپز” دربارهٔ مردی میانسالی است که شغل خود به عنوان یک سرآشپز را در یکی از رستوران‌های بزرگ شهر لس‌آنجلس از دست می‌دهد و برای نجات زندگی و خانواده‌اش اقدام به راه‌اندازی یک رستوران سیار با ابداعاتی تازه می‌کند.

نقشی که رابرت داونی جونیور در فیلم بازی می‌کند، یک شخصیت مرموز است که به کمک این سرآشپز می‌آید و سبب رونق گرفتن کار وی می‌شود.

ورایتی در یکی از تیترهای اصلی خود حرف‌های مریل استریپ دربارهٔ نقش تازهش در فیلم “اعماق جنگل” را پوشش داده است.

مریل استریپ به عنوان یکی از بازیگران شناخته شده و برجسته سینمای جهان با اشاره به اینکه بعضی وقت‌ها نقش‌های منفی جذابیت بیشتری دارند، گفته: شخصیتی که من قرار است در اعماق جنگل بازی کنم هم دارای جذابیت‌های ویژه‌ای است که من را برای پذیرفتن ان نقش متقاعد کرد.

بر اساس گفته‌های سازندگان درام “اعماق جنگل” که راب مارشال آن را کارگردانی می‌کند، مریل استریپ در کنار جانی دپ ایفای نقش می‌کند. “درون جنگل” نسخه دوباره سازی شده سینمایی یک نمایش موزیکال صحنه‌ای به همین نام است و قصه فیلم دربارهٔ یک نانوای است که برای باطل کردن یک طلسم خانگی، مجبور به سفری به داخل جنگل می‌شود.

نیویورک تایمز هم در خبری از اعطاء دکترای افتخاری انجمن فیلم آمریکا به کاترین بیگلو، کارگردان شناخته شده سینما خبر داده است.

بر اساس اعلام انجمن فیلم آمریکا، این انجمن روز ۱۲ ماه جون (۲۱ تیرماه) با اعطاء مدرک دکترای افتخاری در رشته هنرهای زیبا به کاترین بیگلو، از این کارگردان تقدیر می‌کند.

کاترین بیگلو با فیلم “۳۰ دقیقه بعد از نیمه شب” نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین فیلم بود. فیلم‌های “فلز آبی”، “نقطه شکست”، “روزهای عجیب” و “قفسه درد” از دیگر ساخته‌های این سینماگر آمریکایی می باشند.

انتهای پیام/۳۲/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.