عناوین مهم هنری رسانه‌های بین‌المللی در یک نگاه

۰۸اردیبهشت،

اعلام فهرست برندگان دوازدهمین دوره فستیوال فیلم ترایبکا نیویورک، انتشار یافتن تریلر فیلم ˝ثور: جهان تاریک˝ و مرگ جورج جونز، خواننده پیشکوت موسیقی کانتری از جمله اتفاقهای هنری بودند که اکثر روزنامه‌ها و خبرگزاری‌های دنیا یکی از تیترهای اصلی‌شان را به آنها اختصاص دادند.

به گزارش سرویس بین‌الملل هنرآنلاین، یواس‌ای تودی در مطلبی با عنوان “واکنش ستارگان کانتری به مرگ جورج جونز”، حرف‌‌ها و خاطره‌های چند تن از ستارگان و همنسلان این آهنگساز و خواننده سبک کانتری را منتشر کرده است.

در میان نام کسانی‌که به مرگ جورج جونز واکنش دادند نام اشخاص مشهوری همچون؛ مارتینا مک‌برد، آلن جکسون، لوک برایان، کیت اوربن و بلک شلتون به چشم می‌خورد.

اعلام فهرست برندگان دوازدهمین دوره فستیوال ترایبکا نیویورک و شرح مراسم اهداء جوایز این فستیوال که با حضور رابرت دنیرو، جین روزنتال و تعداد بسیاری از چهره‌های سرشناس سینمای جهان برگزار شد، از تیترهای مهم لس‌آنجلس تایمز و نیویورک تایمز بودند.

فستیوال ترایبکا که نام محله‌ای نزدیک محل سابق برج‌های دوقلو در نیویورک در واکنش به اتفاق ۱۱ سپتامبر، توسط رابرت دنیرو و چند تن از سینماگران آمریکایی راه‌اندازی شد.

“آه برادر: عمر جاز در رادیوهای محلی”، عنوان مطلبی است در واشنگتن‌پست، دربارهٔ یک برنامه معروف و قدیمی رادیویی با نام “سرود جاز و عدالت”.

این برنامه رادیویی که می‌گویند “ممکن نیست کسی اهل رانندگی باشد و گوشش به آهنگ‌های این ایستگاه رادیویی نخورده باشد”، حدود ۷۸ سال است که هر دوشنبه شب به مدت سه ساعت انواع آهنگ‌های قدیم و تازه جاز را برای شنوندگانش پخش می‌کند. این برنامه که یکی از معدود برنامه‌های موسیقی رادیویی است که از میزان شنوندگانش کاسته نشده، بلکه برای طرفداران این سبک موسیقی به یک منبع قابل اعتماد برای تشخیص کیفیت آثار موسیقی جاز تبدیل شده است.

نیویورک‌ پست هم یکی از تیترهای اصلی خود را به خبر انتشار یافتن تریلر فیلم “ثور: جهان تاریک” و اعلام تاریخ قطعی اکران آن در فصل پاییز اختصاص داده است. به نوشته این روزنامه آلن تیلور قسمت تازه فیلم اکشن و پر هزینه ثور را با فیلمنامه‌ای که دان پین بر اساس داستانی به قلم کریستوفر یاست نوشته، به صورت سه بعدی جلوی دوربین برده و حضور دوباره سر آنتونی هاپکینز را در این فیلم یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این اکشن سه‌بعدی برشمرده است.

آغاز به کار نمایشگاهی از اشعار و دست‌نوشته‌های وودی گوتری، در موزه مرکزی اوکلاهما نیز یکی از خبرهای اصلی رویترز بود.

انتهای پیام/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.