عنایتی:‌ هیچ اختلافی با فرهاد مجیدی ندارم/ در تاکتیک قلعه‌نویی جایی نداشتم

عنایتی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرآنلاین ابتدا در خصوص مس می‌گوید:« اینجا همه چیز خوب است و خودمان را آماده لیگ برتر می‌کنیم. چشم‌انداز باشگاه این است که مس جزو تیم‌های رده بالا باشد و حتی بتواند سهمیه آسیا بگیرد. البته در فوتبال ایران هیچ چیز قابل پیش بینی نیست ولی من امیدوارم نتایج خوبی بگیریم.»
عنایتی در پاسخ به این سوال که آیا بالاخره فرهاد مجیدی به مس می‌آید ادامه می‌دهد:« من اطلاعی از آمدن یا نیامدن مجیدی ندارم و خبرهای من در حد همین چیزهایی است که در سایت‌ها و روزنامه‌ها مطرح است.» از عنایتی می‌پرسیم که آیا با مجیدی اختلاف داری و او می‌گوید:« من هیچ اختلافی با فرهاد ندارم. اصلا در این فوتبال با هیچ کس مشکل ندارم و هر کس به مس بیاید امیدوارم موفق شود.»
عنایتی همراه با اکبرپور قرار بود به صورت همزمان با استقلال قرارداد امضا کند. ولی او حالا از این تیم دور است و همچنان باید از دوست صمیمی‌اش جدا باشد. عنایتی در خصوص عدم حضورش در استقلال می‌گوید:« به هر حال قسمت این بود که به استقلال نروم و این سیاست آقای قلعه‌نویی بود که نفرات مورد نظرش را انتخاب کند. من حتما در تاکتیک و تفکرات این مربی جا نداشتم و مشکلی از این بابت ندارم. فقط تلاش می‌کنم تا روزهای خوبی در مس داشته باشم.»
 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.