عنتر:ایرانی هاجو خوبی برای ماایجادنکرده بودند

۱۸ام بهمن ،

رضا عنتر در پایان دیدار تیم های ملی فوتبال لبنان و ایران در مرحله مقدماتی جام ملت های آسیا به خبرنگار ایرنا گفت: بازی آنطوری که می خواستیم نبود و اشتباهات داوری در کنار غفلت های بازیکنان سبب شد با نتیجه دور از انتظار مغلوب شویم.

وی افزود: گمان می برم اشتباهات داوری، روند بازی را تغییر داد و این تصمیمات غلط به ضرر تیم ملی فوتبال لبنان بود.

عنتر در خصوص پنالتی هایی که داور ژاپنی علیه این تیم گرفت، اظهار داشت: به طور مسلم داور در اعلام پنالتی دوم و اخراج مدافع تیم لبنان اشتباه کرد و همین اشتباهات ضربه بزرگی به ما وارد کرد. البته نباید از اشتباهاتی که خودمان در طول بازی داشتیم، نیز عبور کنیم.

وی، تیم ملی فوتبال ایران را یکی از قدرت های آسیا دانست و گفت: همواره یه تیم ملی فوتبال ایران احترام می گذارم، آنها امروز نمایش خوبی داشتند و نمی خواهم برد ایران را کمرنگ کنم.

کاپیتان تیم ملی فوتبال لبنان در خصوص عوامل این شکست سنگین عنوان کرد: اشتباهات داور، ضعف خودمان و شرایط نامناسبی که ایرانی ها ایجاد کردند، دلایل این نتیجه شد. ایران شکست در رقابت های مقدماتی جام جهانی مقابل لبنان را باور نداشت و فشار روانی زیادی به ما وارد کرد.

وی در مورد دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و لبنان در مرحله مقدماتی جام جهانی گفت: زمان زیادی باقی مانده و به آن فکر نمی کنم. از هم اکنون به دنبال این هستیم تا شکست امروز در مرحله مقدماتی جام ملت های آسیا را در شهر بیروت جبران کنیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.