عنوان غرفه برتر نمایشگاه خودرو شیراز ۹۱ به مدیران خودرو رسید

عنوان غرفه برتر نمایشگاه خودرو شیراز ۹۱ به مدیران خودرو رسید

مدیران خودرو به عنوان غرفه برتر نمایشگاه خودرو شیراز سال انتخاب شد.

با گذشت ۴ ماه پس از دریافت لوح “غرفه برتر” توسط شرکت مدیران خودرو در نمایشگاه خودرو اصفهان در بهمن ماه سال ۱۳۹۰ ، این بار شرکت مدیران خودرو در نمایشگاه خودرو شیراز لوح غرفه برتر را توسط ریاست محترم شرکت نمایشگاه های بین المللی استان فارس دریافت کرد.

شرکت مدیران خودرو با سه محصول MVM110، MVM530 ، X33 و محصول جدید MVM315 و با همکاری دو نمایندگی برتر MVM در شهر شیراز، نمایندگی ۱۴۱ با مدیریت جناب آقای حریت و نمایندگی ۲۸۵ با مدیریت جناب آقای تشویر و از تاریخ ۲۳ لغایت ۲۶ خرداد ماه در نمایشگاه حضور یافت. غرفه این شرکت که فضایی به مساحت بالغ بر ۴۰۰ متر مربع از نمایشگاه خودرو شیراز را به خود اختصاص داده بود شاهد استقبال چشمگیر بازدیدکنندگان از محصولات MVM بود و طبق نظرسنجی های انجام شده توسط شرکت نمایشگاه های بین المللی استان فارس بیشترین بازدیدکننده را داشته است.

شرکت مدیران خودرو تنها رونمایی این نمایشگاه را با رونمایی محصول جدید خود با نام MVM315 این نمایشگاه از آن خود کرد. این خودرو در دو مدل سدان و هاچ بک در روز افتتاحیه توسط مدیران ارشد این شرکت رونمایی شد و از از استقبال بی نظیری توسط بازدید کنندگان برخوردار شد.

ام وی ام ۳۱۵ توسط یک طراح معروف ایتالیایی طراحی شده است و سرشار از ظرافت،زیبایی و انرژی است.مشابه مفهوم طراحی در خودروهای جگوار وبیتل،طراحی MVM315H از طراحی روز پیروی می کند که این طراحی V شکل جلو و پنجره بومرنگ شکل چراغ های جلو مشهود است.
میزان سروصدا ،لرزش و راحتی خودرو سه عامل اصلی در ارزیابی کیفیت ساخت خودرو می باشند.MVM315H فضایی آرام برای راننده و سرنشینان فراهم می سازد.تنظیمات ۱۲دوری (لرزش ،صدا،سختی)NVH ، مواد عایق صدای سه بعدی در هفت نقطه از MVM315H نظیر در موتور و بدنه خودرو و همچنین ۲۰جزییات بهینه سازی شده ،صدای موتور را در سرعت ثابت به db43 می رساند.
این محصول جدید برند MVM مجهز به موتور ۱۵۰۰ لیتری است ، حداکثر قدرت آن ۱۰۷ اسب بخار ، حداکثر گشتاور ۳۰۰۰/۱۴۰ NM دور در دقیقه و حداکثر سرعت آن به ۱۶۰ کیلومتر در ساعت می رسد. گیربکس ۵ دنده دستی با این موتور منطبق گردیده است.
گفتنی است وب سایت باشگاه هواداران مدیران خودرو که تا کنون بالغ بر ۲۰۰۰ نفر کاربر را به عضویت خود درآورده است برای اولین بار در غرفه این شرکت در نمایشگاه خودرو شیراز حضور یافت و و به معرفی خدمات خود از جمله ایجاد تعامل و تبادل نظر در میان دارندگان و علاقه مندان محصولات MVM پرداخت.

سه شنبه ۳۰ خرداد   ۱۲:۵۵


منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.