عوامل نابود کننده یک رابطه رابشناسید!

۰۷م اسفند ،

یافته های تازه دانشمندان نشان میدهد، دروغ، عدم اعتماد ، شکستن قول و قرارها و راز دار نبودن از اصلی ترین سلاح های نابودکننده دوستی ها و رابطه هاست.

ممتازنیوز: رفتار دروغ آمیز بخشی از رفتارهای روزمره را تشکیل می دهند و جزء جدایی ناپذیر حیات اجتماعی ما می باشند و اصلی ترین سبب پایدار نبودن دوستی ها و رفتارهای بدبین فرزندان و والدین و همسران در ۸۰ درصد ناشی از دروغ گفتن است.

دروغ را نه تنها در گفتار و نوشتار که در رفتار و کردار در فکر و نگاه و سکوت هم می‌ توان باز شناخت.

یکی از دلایل قطع روابط عاطفی میان همسران عدم صداقت است در این میان رابطه بسیار لطمه می بیند دروغگویی و عدم اعتماد به یکدیگر دوام دوستی ها را حتی بین دوستان بسیار صمیمی نابود می کند و دو طرف را با مشکلات بسیاری روبرو می کند.

زوج ها اغلب سال ها با دروغ سر میکنند و سعی دارند که رابطه شان را نجات دهند در حالیکه تمام فرصت ها را برای رابطه واقعی از دست می‌دهند.

زندگی عمیق و صمیمی باید عاری از دروغ و پنهان کاری و عدم اعتماد باشد تا در این مدت تمام استرس ها کشف شوند و و زندگی شکوفا شود.

نکته: سعی کنید با محبت های  مداوم تمام گره بین رابطه ها را برطرف کنید روان شناسان بر این باورند که صحبت کردن و تعامل از بسیاری از ریشه مشکلات می کاهد.

باشگاه خبرنگاران


..
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.