عیادت مدیرعامل انجمن موسیقی از “محمد بیگلری پور”

روز گذشته علی ترابی، مدیر عامل انجمن موسیقی و هادی آرزم، عضو هیات امنا انجمن موسیقی از محمد بیگلری پور همزمان با سالروز تولدش عیادت کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی انجمن موسیقی ایران؛ در این دیدارصمیمانه که در منزل بیگلری پور انجام شد، رهبر اکستر سمفونیک صدا و سیما ضمن قدردانی از تمام کسانی که طی ماه های گذشته پیگیر احوال او بوده اند ،گفت: از همه عزیزانی که در مدت بیماری ام به من روحیه داده و پیگیر اوضاع ام بوده اند سپاسگذاری می کنم و باید بگویم به لطف دعای همه این دوستان است که پروسه درمانی ام روندی مثبت را طی می کند.

محمد بیگلری پور در ادامه افزود: خوشبختانه این روزها حال و روزم به قدری بهتر شده که روز گذشته بر سر تمرینات ارکستر سمفونیک صدا و سیما حاضر شدم و از نزدیک شاهد و ناظر تلاش های دوستانم بودم. حتما تمام تلاشم را خواهم کرد تا به لطف دعای دوستان، باز هم به روی صحنه باز گردم و فعالیت هایم را از سر بگیرم.

وی همچنین ضمن اشاره به برخی سختی های پروسه درمان اش، تصریح کرد: تمام زحماتم طی این مدت بر دوش همسرم بوده و ایشان با تمام وجود  تلاش های بسیاری را در این زمینه انجام داده که از این بابت سپاسگذار او هستم.
علی ترابی رئیس انجمن موسیقی ایران نیز ضمن آرزوی سلامت برای رهبر ارکستر سمفونیک صدا و سیما و تبریک سالروز تولد وی، گفت: محمد بیگلری پور جزو موسیقیدان های شناخته شده کشورمان محسوب می شود که طی سال های بعد از انقلاب زحمات بسیاری کشیده و اجراهای مختلفی را به روی صحنه برده است.

رئیس انجمن موسیقی ایران ادامه داد: امیدواریم که روند مثبت درمان شما با سرعت بیشتری ادامه پیدا کند و همانطور که خودتان هم اشاره کردید در آینده ای نچندان دور دوباره شاهد حضور شما بر روی سن باشیم.
هادی آرزم نیز ضمن تبریک روز تولد بیگلری پور، گفت: من و آقای بیگلری پور خاطرات مشترک بسیاری از اجراها و تمرینات با ارکستر سمفونیک داریم که مملو از لحظات بسیار شیرینی است و این روزها نه تنها من بلکه اعضای ارکستر سمفونیک صدا و سیما و همه کسانی که با ایشان همکاری کرده اند برای سلامتی بیگلری پور نگران هستند و برای سلامتی اش دعا می کنند.
این عضو هیئت امنا انجمن موسیقی ایران در ادامه افزود: با روحیه ای که از محمد بیگلری پور سراغ داشتم، می دانستم با تمام وجود با این بیماری مبارزه خواهد کرد و شکر خدا امروز می بینم روز به روز وضع جسمی اش بهتر و بهتر می شود که جای خوشحالی دارد./ص
 


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.