عیادت معاون تولید و مشاور مدیرعامل کانون از بیژن نعمتی شریف

چهارشنبه ۲۸ تیر – ۰۴:۳۷:۲۶ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزای آریا- معاون تولید و مشاور مدیرعامل کانون از بیژن نعمتی شریف، هنرمند مجسمه‌ساز،نقاش و عروسک‌ساز صاحب نام و همکار پیشکسوت کانون پرورش فکری عیادت کردند.
به گزارش خبرگزاری ممتاز، علی گنج‌کریمی معاون تولید، سید مجتبی صدر مشاور مدیرعامل در امور استان‌ها، حسین موذن مدیر مرکز آفرینش‌های هنری و تئاتر کانون به همراه حسن دادشکر کارگردان صاحب نام تئاتر و نمایش عروسکی با حضور در منزل استاد بیژن نعمتی شریف، همکار بازنشسته و پیشکسوت کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان که در بستر بیماری قرار دارد، از وی عیادت کردند.
در این دیدار سید مجتبی صدر ضمن ابلاغ سلام گرم سیدصادق رضایی مدیرعامل کانون با همسر و فرزندان این همکار پیشکسوت نیز در باره وضعیت فعلی و چگونگی روند درمان وی گفت‌‌وگو کرد و برای این مدرس و هنرمند برجسته کشور آرزوی سلامتی و بهبودی کرد.
در این ملاقات صمیمی حسین موذن نیز به حضور ارزنده نعمتی شریف در عرصه آموزش مربیان کانون در اقصی نقاط مختلف کشور در زمینه هنر طراحی و تولید عروسک برای نمایش‌های مختلف اشاره کرد و یادآور شد: حضور پر رنگ استاد در مراکز کانون و آموزش‌های مستمر ایشان همواره در خاطر مربیان هنری کانون باقی خواهد ماند و یکایک همکاران‌مان در سراسر کشور که از محضر شما نکته‌ها آموخته‌اند به یقین برای سلامتی و بازگشت دوباره شما به عرصه هنر طراحی و ساخت عروسک برای نمایش‌های مختلف دعا می‌کنند.
هم‌چنین حسن دادشکر همکار پیشکسوت کانون و کارگردان تئاتر و نمایش عروسکی که سال‌ها در کانون با استاد بیژن نعمتی شریف همکاری مستقیم داشته به ذکر خاطرات و تجربه‌های ارزنده وی در حضور خانواده‌اش اشاره کرد و از او به عنوان کسی نام برد که علاوه بر مربیان کانون، دانشجویان بسیاری در دانشکده‌های هنرهای زیبای دانشگاه تهران و دانشگاه سوره سالیان متوالی از محضرش آموخته‌اند و رد هنر دست توانای ایشان در بیشتر آثار حرفه‌ای مربوط به مرکز تئاتر کانون وجود دارد و نقش موثر این استاد هنرمند هم‌چنان در خاطره‌ها باقی خواهد ماند.
شایان توجه است که بیژن نعمتی شریف سال ۱۳۵۲ به عنوان طراح و سازنده عروسک به کانون آمد. وی که دانش‌آموخته رشته نقاشی و مجسمه سازی دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران است، ضمن ایفای نقش موثر در طراحی، تولید‌، ساخت و اجرای عروسک‌های نمایشی در مرکز تئاتر کانون، در چندین مجموعه تلویزیونی نیز به عنوان طراح و سازنده عروسک آثاری را از خود برجای گذاشته که در ذهن مخاطبان جاودانه است. حضور در چند نمایشگاه داخلی و خارجی به صورت جمعی و انفرادی، داوری جشنواره های بین‌المللی نمایش عروسکی و هنرهای تجسمی و هم‌چنین تدریس در مراکز مختلف کانون و دانشگاهی از جمله نقاط برجسته در کارنامه فعالیت‌های بیژن نعمتی شریف به شمار می‌رود.     
دسترسی به این خبر به همراه تصویر و خبرهای دیگر در پایگاه اطلاع‌رسانی کانون با نشانی www.kanoonnews.ir امکان‎پذیر است.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۱۸۱۶۳۷۲۶۷۳۸


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.