عینک هوشمند گوگل برای عینکی‌ها عرضه شد

۳۰اردیبهشت، خبرگزاری‌ها- گوگل در کنفرانس سالانه‌ای که برگزار کرد مدل مفهومی از عینک دیجیتالی خود موسوم به Google Glass مخصوص اشخاص عینکی را به نمایش گذاشت و سه مهندس ارشد این شرکت در حالی که این محصول را به چشم خود زده بودند، آن را معرفی کردند.

یکی از شرکت‌کنندگان در این کنفرانس توضیح داد که “مارک شاند”(Mark Shand) یکی از مهندسان گروه توسعه‌دهنده Google Glass که سابقه طولانی در شرکت Xerox PARC داشته را در حالی دیده که مدل مفهومی این عینک هوشمند را به چشمان خود زده بود و البته این در حالی بود که عینک معمولی‌اش را نیز به چشم داشت.

دو مهندس دیگر گوگل نیز در این کنفرانس در حالی مدل مفهومی عینک هوشمند Google Glass خود زده بودند که عینک معمولی را نیز به چشم داشتند.

“آدام هابرلاچ”( Adam Haberlach) از مهندسان گروه توسعه دهنده این عینک هوشمند گفت: «استفاده از عینک هوشمند Google Glass دشوارتر از تحمل عینک آفتابی روی چشمان‌تان نیست».

مدل تازه عینک Glass برای آن دسته از اشخاصی که اختلال بینایی دارند و مجبور به استفاده از عینک‌های طبی می باشند، بند تیتانیومی خود که در مدل استاندارد به کار رفته است را با یک جفت پلاستیک شیشه‌ای مشکی عوض می‌کند؛ به نحوی که دسته عینک و دیگر اجزای آن با یکدیگر ادغام می‌شوند. این مدل تازه به گونه‌ای طراحی نشده است که کاربران بتوانند بخش‌های مختلف آن را از یکدیگر جدا کنند.

IT Iran
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.