عکسهای دردناک خودکشی در الماس شرق مشهد + جزئیات حادثه

خودکشی در مکان عمومی :

روز گذشته در مشهد فردی اقدام به خودکشی کرد که متاسفانه این عمل دلخراش توسط مردی در یک مکان عمومی صورت گرفت . این مرد که هنوز هویت او معلوم نیست ، خود را از طبقه ی سوم مجتمع الماس شرق که یک مرکز خرید تجاری می باشد ، به پایین انداخت و در جا فوت کرد .

پلیس مربوط به این پرونده گفته که همچنان تحقیقات ادامه دارد و هنوز علت اقدام به خودکشی این فرد در مکان عمومی معلوم نشده .

اما مسئله این است که چگونه می توان در جامعه آمار خودکشی را پایین آورد . متاسفانه طبق آمارهای گرفته شده ، سالانه بین ۸۰۰ هزار تا یک میلیون نفر آدم در اثر خودکشی جان خود را از دست می دهند .و ۱۰ تا ۲۰ میلیون نفر آدم سالانه اقدام به خودکشی کرده ولی این اقدام  به مرگشان منتهی نمی شود .

در میان این افراد عده ای واقعا قصد مردن می کنند و عده ای هم فقط ادای خودکشی را در می آورند ولی عمل خودکشی یکی از هنجارهایی است که در هر جامعه ای وجود دارد و باید علت ها و انگیزه های خودکشی بررسی شود و مسئولان بر روی آن کار کنند تا از رخ دادن چنین اتفاق ناگواری حدالامکان جلوگیری شود .

گفتنی است :

در جیب مرحوم نامه ای دردناک پیدا کرده اند که علت خودکشی خود و حرفهای اخر زندگیش را نوشته است .

خودکشی در الماس شرق مشهد

خودکشی در الماس شرق مشهد

خودکشی در الماس شرق مشهد

خودکشی در الماس شرق مشهد

تا این لحظه ۳نظر ثبت شده
  1. میلاد:

    افسوس…

  2. حمید:

    یاالله واقعابد روزگاری من خودم خیلی مشکل دارم الان هرکس به جای من بود الان ده بار خودکوشی میکرد ولی من بامشکلات کنار اومدم

  3. حمید:

    بااین بیکاری وضع اقتصادی من میخوام خودکوشی کنم

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.