عکسی از حامد بهداد و رضا عطاران در فیلم تازه داریوش مهرجویی + خلاصه داستان

ممتازنیوز:

3463453

محمدرضا دلپاک طراحی صدای «چه خوبه که برگشتی» تازه‌ترین اثر داریوش مهرجویی را آغاز کرد.

همزمان با صداگذاری، امیر سحرخیز در حال به پایان بردن جلوه‌های بصری فیلم است تا فیلم برای نمایش در سی و ‌یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر آماده شود.

«چه خوبه که برگشتی» همچون «مهمان مامان» و «اجاره‌نشین‌ها» ساخته‌های قبلی داریوش مهرجویی مضمون کمدی دارد و نسخه اولیه آن دوم دی به دفتر جشنواره ارائه شده است.

فیلمبرداری «چه خوبه که برگشتی» ۲۰ آبان در تهران آغاز و پس از سی و یک جلسه فیلمبرداری ۲۴ آذر در محمودآباد شمال به پایان رسید.

خلاصه داستان: فرزاد جراح دندانپزشک پس از سال‌ها به ایران می‌آید تا دور از مسائل آشفته زندگی‌اش نفسی تازه کند. ولی ورود او هم زمان است با پدیدار شدن یک شی مرموز شبه فضایی و خانم دکتر یاسمین و سنگ‌های جادویی‌اش که رفاقت دیرینه فرزاد و کامبیز را که سال‌هاست در همسایگی هم در کنار دریا زندگی می‌کنند به جدالی بیهوده می‌کشاند.

بازیگران فیلم «چه خوبه که برگشتی» عبارتند از حامد بهداد، مهناز افشار، رضا عطاران، همایون ارشادی، علیرضا جعفری، علی اصغر طبسی، راضیه فرجی، محمد کارت، محسن بشیر، عرشیا توفیقی، اکبر نیری، محمد ثانی، قربان خدادوست و… با حضور رویا تیموریان و حسن پورشیرازی

خبرآنلاین


اخبار ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.