عکس‌های برگزیده هنرآنلاین در هفته قبل

۱۳خردادماه،

عکس‌های برگزیده هفته قبل را که عکاسان هنرآنلاین به ثبت رسانده اند را می توانید در اینجا ببینید.

به گزارش گروه عکس هنرآنلاین، عکس هایی که طی هفته جاری عکاسان هنرآنلاین به ثبت رسانده اند پیش روی شماست.

نمایشگاه مشترک فرید ثانی و امیرحسین مددی با عنوان “بیرون از کادر” دوم تا دهم خرداد ماه در نگارخانه بهار خانه هنرمندان ایران برپا بود. این نمایشگاه با محوریت و نمایش عکس‌هایی از چشم‌اندازهای زیبای ایران، مخاطرات و نگرانی‌های زیست‌محیطی و نقش اشخاص جامعه در این امور برگزار شد.

 

 

جمعی از هنرمندان عرصه هنرهای نمایشی، موسیقی و تجسمی شنبه یازدهم خرداد ماه به دعوت سید عباس عظیمی در موسسه هنرمندان پیشکسوت گرد هم آمدند. در این دیدار سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حمید شاه آبادی معاون هنری وزیر و محمدمهدی شجاعی مدیرعامل صندوق حمایت از هنرمندان، خبرنگاران و نویسندگان نیز حضور داشتند. عباس تهرانی‌تاش و شاپور رحیمی جهت دیدار با وزیر ارشاد و معاون هنری وزیر به موسسه هنرمندان پیشکسوت وارد می‌شوند.

 

 

اختتامیه سومین جشنواره تئاتر صاحبدلان شنبه یازدهم خرداد ماه با حضور سیدمحمد حسینی ، حمید شاه آبادی و قادر آشنا مدیر کل مرکز هنرهای نمایشی با اهدای تندیس جشنواره، لوح تقدیر و کارت هدیه به چهار فعال و پیشکسوت تئاتر دینی عبدالحی شماسی، نمایشنامه‌نویس و مدرس تئاتر، حسین مختاری نمایشنامه‌نویس دینی، حمید نیلی نمایشنامه‌نویس دینی و سپیده پهلوان‌زاده، بازیگر تئاتر دینی در سالن اصلی تئاتر شهر برگزار شد. برگزار کنندگان و برگزیدگان سومین جشنواره تئاتر صاحبدلان در پایان در مراسم اختتامیه در سالن اصلی تئاتر شهر عکس یادگاری می‌اندازند.

 

 

 

نشست خبری یادواره هنری “طلوع خرداد” به مناسبت پنجاهمین سال قیام ۱۵ خرداد، یکشنبه دوازدهم خرداد ماه در تالار وحدت برگزار شد. حمید شاه آبادی معاون هنری وزیر ارشاد دوازدهم نشست خبری یادواره هنری “طلوع خرداد” سخنرانی می‌کند.

 

 

دومین نمایشگاه هنرهای تجسمی “امام و مردم” یکشنبه دوازدهم خرداد ماه در فرهنگسرای نیاوران افتتاح شد. این نمایشگاه در رشته‌های نقاشی و پوستر به صورت رقابتی و عکس در بخش جنبی از سوی مرکز هنرهای تجسمی با همکاری موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر برگزار شده است. “امام و مردم” به مناسبت بیست و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و پنجاهمین سالروز ۱۵ خرداد برگزار شده که از بین آثار رسیده به بخش رقابتی در رشته‌های نقاشی و پوستر ۴۰ اثر و در بخش جنبی ۲۴ عکس در این نمایشگاه به نمایش درآمده است. دومین نمایشگاه هنرهای تجسمی “امام و مردم” تا سی و یکم خرداد ماه در فرهنگسرای نیاوران برپاست.
 

انتهای پیام/بهاره اسدی


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.