عکس‌های تازه فیلم «آیرون من ۳»

۱۲م آذر ،

وبسایت رسمی مارول چند عکس تازه از سومین فیلم مجموعه سینمایی ابرقهرمانی «آیرون من» را منتشر کرد.

ممتازنیوز: فیلم ماجرایی اکشن «آیرون من ۳» که این روزها در مرحله پس از تولید است، سوم مه ۲۰۲۲ در دو قالب سه‌بعدی و دوبعدی اکران می‌شود.

رابرت داونی جونیر در این فیلم به کارگردانی و نویسندگی شین بلک برای سومین بار به نقش تونی استارک / آیرون من ظاهر شده و گوئینت پالترو و دان چیدل هم نقش‌های خود را در دو فیلم قبلی تکرار کرده‌اند.

گای پیرس، ربکا هال، استفانی شوستاک، جیمز بج دیل، جان فاورو و بن کینگزلی دیگر بازیگران «آیرون من ۳» می باشند.

تونی استارک در «آیرون من ۳» بار دیگر از طریق «آیرون من»، شخصیت دیگر خود با وقایع مرگبار روبرو می‌شود.

رابرت داونی جونیر در نقش تونی استارک / آیرون من

این بار وقتی دنیای شخصی استارک نابود می‌شود، او برای پیدا کردن عاملان این اتفاق درگیر یک جستجوی هولناک می‌شود. در این سفر هر حرکت استارک آزمونی برای طاقت و شهامت اوست. در همان حال که استارک به واسطه تکیه بر ابزار، قوه ابتکار و غرائز خود از اطرافیانش محافظت می‌کند، پاسخ به سئوال‌هایی را پیدا می‌کند که همیشه گرفتار آن‌ها بوده است.  

«آیرون من» اولین فیلم پرفروش مارول به عنوان یک استودیو فیلمسازی مستقل بود و این مجموعه از زمان نمایش اولین فیلم به موفقیت تجاری عظیم دست پیدا کرده است.

«انتقامجویان»، فیلم تازه مارول استودیوز که گروهی از ابرقهرمانان قصه‌های مصور انتشار یافتنات مارول از جمله خود آیرون من در آن حضور دارند، ماه مه اکران شد و اکنون با بیش از ۱٫۵ میلیارد دلار سومین فیلم فروش تاریخ سینماست.

والت دیسنی پیکچرز مسئولیت توزیع «آیرون من ۳» را به عهده دارد.

خبرآنلاین


.
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.