عکس‌های مزدا ۳ تازه لو رفت

۱۳خردادماه،

عکس‌های مزدا ۳ تازه لو رفت

Bookmark and Share

یک مجله ژاپنی تصاویری از نسل تازه مزدا۳ را پیش از رونمایی رسمی این خودرو منتشر کرد. به نقل از این مجله برخلاف تصاویری که تاکنون با کمک کامپیوتر از این خودرو انتشار یافته، این عکس‌ها واقعی و متعلق به مدل تازه مزدا است که در ژاپن با نام الکسا فروخته می‌شود.

مزدا خود به طور رسمی به انتشار یافتن این عکس‌ها واکنشی نشان نداده اما تأیید کرده که این خودرو بسیار به مزدا ۳ تازه شبیه است. 

از ظاهر خودرو پیدا است که مزدا ۳ تازه شبیه به مزدا ۶ و مدل شاسی بلند سی‌اکس-۵ طراحی شده است. گفته می‌شود وزن این خودرو صد کیلوگرم از نسل کنونی سبک‌تر است.

عکس‌های مزدا ۳ تازه لو رفت

موتوری که برای این خودرو در نظر گرفته شده موتور دو لیتری اسکای‌اکتیو و یک موتور ۲.۲ لیتری دیزل است. همینطور گفته می‌شود مزدا برای رقابت با موتورهای کوچکتر فولکس، فورد و اپل می‌خواهد یک موتور ۱.۶ لیتری دیزل هم با نسل تازه معرفی کند. 

مزدا به احتمال بسیار مدل تازه را در نمایشگاه فرانفکورت رونمایی خواهد کرد و در پاییز و زمستان آینده آن را به بازار عرضه می‌کند. 

موفقیت این مدل علاوه بر اروپا که رقابت در بازار هچ‌بک‌ها در آن بسیار سخت است، در آمریکا هم برای مزدا مهم است. هدف مزدا رسیدن به فروش ۳۰۰ هزار دستگاه خودرو در سال در بازار آمریکای شمالی است و مزدا ۳ تازه سهم بسیاری از این فروش را به دوش خواهد کشید. 

برچسب ها : مزدا ۳ | نمایشگاه فرانفکورت ۲۰۲۴ | تاریخ : ۲۰۲۴/۰۶/۰۴
  • استفاده از مطالب و تصاویر این پایگاه اینترنتی تنها با ذکر منبع و لینک به “سایت خودرو” مجاز است


www.khodroreview.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.