عکس‌های کم‌فروش‌ترین فیلم سال را اینجا ببینید

به گزارش خبرآنلاین، این فیلم از جمعه تا یکشنبه که مبنای فروش هفتگی فیلم‌ها در ایالات متحده و کانادا است، در ۲۱۶۰ سینما تنها ۴۴۸٫۱۳۱ هزار دلار فروخت که کمترین فروش افتتاحیه یک فیلم اکران‌شده در ۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ سینماست.
 
متوسط فروش «اوگیلاوها در ماجرای بزرگ بادکنکی» در هر سینما تنها ۲۰۷ دلار بود.

 

 

این فیلم مستقل از چهارشنبه پیش روی پرده رفت و در پنج روز اول ۶۷۳٫۷۱۹ هزار دلار به دست آورد. هرچند هزینه ساخت «اوگیلاوها در ماجرای بزرگ بادکنکی» تنها دو میلیون دلار است، اما هیچکس انتظار این عملکرد ضعیف را در گیشه‌های فروش نداشت.

 

 

نکته عجیب درمورد این فیلم حضور کن ویزلمن است که خالق شخصیت‌های تلویزیونی اوگیلاوها است.

 


 

بسیاری تصور می‌کردند حضور او که درک بالایی از برنامه‌های کودکان دارد به فروش «اوگیلاوها در ماجرای بزرگ بادکنکی» کمک کند. از طرفی فیلم یک ویژگی منحصربه‌فرد دیگر دارد؛ در جریان پخش فیلم از تماشاگران کودک خواسته می‌شود از جای خود بلند شوند و آهنگ‌های فیلم را بلند بخوانند.

 

 

«اوگیلاوها در ماجرای بزرگ بادکنکی» را متیو دایموند کارگردانی کرده و داستان درباره سه اوگیلاو – گوبی، زوزی و توفی – است که پنج بادکنک جادویی پیدا می‌کنند. نقش اوگیلاوها را آدم‌های بزرگ که لباس اسفنجی به تن دارند، بازی می‌کنند. تونی براکستن، کریستوفر لوید، چاز پالمینتری و کری الوز از بازیگران این فیلم هستند.

 

هالیوود ریپورتر / ۲ سپتامبر

۵۸۲۴۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.