عکس‌ های منتشر نشده از خانواده «کلینتون»

این عکس از این جهت مورد توجه قرار گرفت که بانوی اسبق کاخ سفید چندی پیش و پس از افشای رسوایی اخلاقی همسرش گفته بود: بیل کلینتون هنوز مانند نخستین روزی که وی را دیدم جذاب است.

ممتازنیوز: روز گذشته عکسی در خبرگزاری رویترز منتشر و مورد توجعه قرار گرفت که وزیر خارجه امریکا را در حال تماشای سخنرانی همسرش در جریان همایش ۳ روزه دموکرات ها و در حمایت از نامزدی باراک اوباما برای انتخابات آتی ریاست جمهوری امریکا  نشان می دهد.

آنچه در تصویر منتشر شده خبرگزاری رویترز مورد توجه رسانه ها قرار گرفت چیزی بود که رسانه ها آن را ذوق زدگی هیلاری کلینتون از تماشای سخنرانی همسرش عنوان کردند.

عکس

هیلاری کلینتون وزیر خارجه آمریکا که برای یک تور دو هفته ای آسیایی مشغول سفر به چند کشور بود سخنرانی همسرش در همایش ۳ روزه حزب دموکرات را از طریق اینترنت تماشا کرد.

این عکس از این جهت مورد توجه قرار گرفت که بانوی اسبق کاخ سفید چندی پیش  و پس از افشای رسوایی اخلاقی همسرش گفته بود: «بیل کلینتون هنوز مانند نخستین روزی که وی را دیدم جذاب است».

هیلاری کلینتون، همسر بیل کلینتون، رئیس جمهور اسبق امریکا درسال ۱۹۶۹ در حالی که در رشته حقوق در دانشگاه ییل مشغول به تحصیل بود برای نخستین بار با بیل کلینتون آشنا شد.

هیلاری بعد ها درباره دوران آشنایی با بیل به یک شبکه خبری عرب زبان گفت: «ما دریک دانشگاه بودیم و یک سال از من جلوتر بود. من وی را نمی‌شناختم اما یک بار در دانشگاه مرا صدا کرد و من از دوستم پرسیدم او کیست؟ دوستم گفت بیل کلینتون. او تمام مدت مرا زیرنظر داشت. ما تحصیلات خود را در دانشگاه تمام کردیم و بقیه ماجرا را نیز همه می‌دانند.»

وی بعد از مدتی در آرکانزاس در کنار بیل کلینتون که فعالیت زیادی را برای تبدیل شدن به یک سیاست‌مدار حرفه‌ای آغاز کرده بود مشغول شد.

بیل کلینتون و هیلاری در سال ۱۹۷۵ با هم ازدواج کردند و در سال ۱۹۸۰ که بیل کلینتون به عنوان دادستان کل و بعد از مدتی فرماندار آرکانزاس انتخاب شد هیلاری به مدت ۱۲ سال بانوی اول آرکانزاس بود.

با انتخاب بیل کلینتون به عنوان ریاست جمهوری هیلاری کلینتون از سال ۱۹۹۳ تا ۲۰۰۱ صاحب‌خانهٔ کاخ سفید و بانوی نخست ایالات متحده بود.

در ژانویه ۱۹۹۸ رسوایی اخلاقی بیل کلینتون و ارتباط نامشروع با کارآموز دفتر ریاست جمهوری به نام “مونیکا لوینسکی” افشا شد. هیلاری کلینتون در این زمان در مصاحبه با شبکه تلوزیونی “ان‌بی‌سی” از همسرش حمایت کرد و گفت: «این ماجرا انگیزه سیاسی دارد و توطئه راستگراهایی است که از آغاز ریاست جمهوری بیل کلینتون علیه او فعالیت می‌کردند».

او در سال ۲۰۰۷ پس از یک مبارزه انتخاباتی درون حزبی که ۱۸ ماه به طول انجامید، اعلام کرد از باراک اوباما برای احراز مقام ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا حمایت می کند؛ وی پس از ریاست جمهوری اوباما به عنوان وزیر خارجه این کشور انتخاب شد.

در زیر نگاهی می اندازیم به آلبوم زندگی مشترک بیل و هیلاری کلینتون؛ زندگی ای که هشت سال از آن در کاخ سفید آمریکا سپپری شده است.

عکس

عکس

عکس

عکس

عکس

عکس

عکس

عکس

عکس

عکس

عکس

عکس

عکس

عکس

عکس

طبقه بندی: اخبار مهم   |   تعداد بازدید: ۱۰۰ نفر   |   تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۰ شهریور
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , آمریکا, بیل کلینتون, تصاویر بیل کلینتون, تصاویر خانواده بیل کلینتون, عکس, هیلاری کلینتون, وزیر امور خارجه


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.