عکس برگزیده مراسم اسکار ۲۰۲۴

۱۰م اسفند ،

شاید بد نباشد به جای تاکید همه جانبه بر روی نقطه تاریک مراسم شب قبل اسکار، یعنی اعلام برنده در بخش بهترین فیلم، به چنین تصویری هم نگاهی بیاندازیم.

ممتازنیوز:  شاید بد نباشد به جای تاکید همه جانبه بر روی نقطه تاریک مراسم شب قبل اسکار، یعنی اعلام برنده در بخش بهترین فیلم، به چنین تصویری هم نگاهی بیاندازیم.  انتخاب آرگو کاملا هدف دار و سیاسی است که البته حداقل تفاوتش با دیگر جایزه های سیاسی دیگر جشنواره های جهان این است که پشت داورهای اسم و رسم دار و مدعی استقلال و دورو پنهان نمی شود و می رود وسط کاخ سفید و با کمال میل و پذیرش هر انگ و تهمتی اهدا می گردد.

تامل کنیم و ببینیم آن چیزی را که هست، آن چه را که می‌ماند و آن چه را که وقعا اهمیت دارد. پس در روزگاری که به قول یک علاقه مند به سینما در فضای مجازی، ما علیه آن‌ها فیلم می‌سازیم و آن‌ها علیه ما، و هر دو طرف به فیلم‌های‌مان جایزه می‌دهیم، در چنین روزگاری، لحظه های درخشان هم، نور بیشتری به سوی دیده های باز می تاباند.

و صحنه‌ی برگزیده‌ از مراسم اسکار، لحظه‌ای است که سازنده‌ی شاهکار مومنانه‌ی “زندگی پای”، یعنی آنگ لی، از به قول خودش “خدای سینما” تشکر می‌کند. زندگی پای را ببینید.

کافه سینما


..
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.