عکس جسد ابوبکر البغدادی رئیس گروه داعش

کد مطلب : ۲۱۸۳۷

تاریخ : ۱۴ شهر

زمان ارسال : شهریور ۱۴,

عکس جسد ابوبکر البغدادی رئیس گروه داعش

رسانه ها تصویری را منتشر کرده اند که ادعا می شود متعلق به ابوبکر البغدادی سرکرده گروهک داعش می باشد .

برخی منابع مطلع گفته اند ابوبکر البغدادی سرکرده گروهک داعش در حمله هوایی به هلاکت رسیده است. این خبر تا این ساعت از سوی منابع رسمی خبری و اطلاعاتی عراق تأئید نشده است.

جسد ابوبکر البغدادی عکس جسد ابوبکر البغدادی رئیس گروه داعش

عکس جسد ابوبکر البغدادی رئیس گروه داعش

منابع امنیتی عراقی دیروز از زخمی شدن ابوبکر البغدادی سرکرده داعش در حملات هوایی به شهر القائم در غرب الانبار خبر داده بودند.این در حالی است که «حیدر الشرع»، نماینده پارلمان امنیت و صلح بین المللی در عراق روز جمعه در پی اخبار ضد و نقیض درباره زخمی شدن «ابوبکر البغدادی»، سرکرده داعش اعلام کرده که این سرکرده تروریست‌های داعش زخمی شده است.

خبرهای ضد و نقیض از مرگ سر دسته تکفیریهای داعش به گوش رسیده است. برخی منابع مطلع گفته اند ابوبکر البغدادی سرکرده گروهک داعش در حمله هوایی به هلاکت رسیده است. این خبر تا این ساعت از سوی منابع رسمی خبری و اطلاعاتی عراق تأئید نشده است. منابع امنیتی عراقی دیروز از زخمی شدن ابوبکر البغدادی سرکرده داعش در حملات هوایی به شهر القائم در غرب الانبار خبر داده بودند.

این در حالی است که «حیدر الشرع»، نماینده پارلمان امنیت و صلح بین المللی در عراق روز جمعه در پی اخبار ضد و نقیض درباره زخمی شدن «ابوبکر البغدادی»، سرکرده داعش اعلام کرده که این سرکرده تروریست‌های داعش زخمی شده است. حیدر الشرع به «السومریه نیوز» گفته بود که وی پس از زخمی شدن بر اثر حمله هوایی ارتش عراق در جنوب الانبار به سوریه گریخت. سرلشگر عبدالله البیدر فرمانده عملیات الانبار نیز گفت: نیروهای امنیتی پیروزی‌های بزرگی علیه تروریست‌های داعش به دست آورده‌اند و عملیات نظامی شاهد تاکتیک‌هایی جدیدی بود که بر اثر آن شمار زیادی از داعشی‌ها به هلاکت رسیدند.

9306 7m2088 2014 09 5 عکس جسد ابوبکر البغدادی رئیس گروه داعش

حیدر الشرع به «السومریه نیوز» گفته بود که وی پس از زخمی شدن بر اثر حمله هوایی ارتش عراق در جنوب الانبار به سوریه گریخت. سرلشگر عبدالله البیدر فرمانده عملیات الانبار نیز گفت: نیروهای امنیتی پیروزی‌های بزرگی علیه تروریست‌های داعش به دست آورده‌اند و عملیات نظامی شاهد تاکتیک‌هایی جدیدی بود که بر اثر آن شمار زیادی از داعشی‌ها به هلاکت رسیدند.

منبع : خرداد نیوز

لطفا این مطلب رو به اشتراک بذارید !
اشتراک گذاری در فیس بوک اشتراک گذاری در کلوب دات کام اشتراک گذاری در دنبالر اشتراک گذاری در google اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در یاهو مسنجر

– .

دانلود فیلم و سریال,اس ام اس, مدل » اخبار جالب
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.