عکس سیلوستر استالونه و آرنولد شوارتزنگر در «مقبره»

به گزارش خبرآنلاین، این فیلم سینمایی درباره ری برسلین (سیلوستر استالونه) سرشناس‌ترین طراح ساختارهای امنیتی بخصوص زندان‌ها در دنیاست که تقریبا تمام زندان‌ها و سیستم امنیتی آن‌ها را تجزیه و تحلیل کرده است.
 

مهارت‌های برسلین زمانی مورد آزمون قرار می‌گیرد که گرفتار می‌شود و به زندانی می‌افتد که خودش طراحی کرده است. او باید فردی که او را به زندان انداخته پیدا کند.

آرنولد شوارتزنگر در «مقبره» نقش امیل راتمایر را بازی می‌کند که یک زندانی با شخصیتی پیچیده است. او مردی است که به دیگر زندانیان کمک می‌کند در تلخ‌ترین ساعات انسانیت خود را حفظ کنند.


 

«مقبره» تولید شرکت سامیت اینترتینمنت متعلق به استودیو لاینزگیت است. تاریخ اکران فیلم هنوز اعلام نشده است.
 

فیلمنامه «مقبره»‌ را مایلز چاپمن نوشته و جیسن کلر بازنویسی کرده است.
 
شوارتزنگر پس از پایان مسئولیت خود به عنوان فرماندار ایالت کالیفرنیا قصد داشت با فیلم «مقبره» به دنیای سینما بازگردد، اما پیش از آن ترجیح داد در وسترن «آخرین ایستادگی» به کارگردانی کیم جی ـ وون فیلمساز کره‌ای نقش‌آفرینی کند که اکنون در مرحله پس از تولید است.
 

شوارتزنگر و استالونه در فیلم «گوشت‌های دم توپ ۲» نیز همبازی هستند که به زودی اکران می‌شود. شوارتزنگر سال ۲۰۱۰ در قسمت اول این فیلم به کارگردانی استالونه نقشی کوتاه بازی کرد.
 

شوارتزنگر برای بازی در مجموعه فیلم‌های «نابودگر» همین طور فیلم‌هایی چون «کونان بربر»، «کماندو»، «غارتگر»، «یادآوری کامل»، «آخرین قهرمان اکشن» و «دروغ‌های واقعی» شهرت دارد. استالونه ستاره سری فیلم‌های «راکی» و «رمبو» است.
 

میکائل هافستروم فیلمنامه‌نویس و کارگردان سوئدی فیلم‌های «اهریمن»، «از خط خارج شده»، «۱۴۰۸» و «شانگهای» را در کارنامه دارد. فیلم «اهریمن» به کارگردانی او نامزد جایزه اسکار بهترین فیلم خارجی‌زبان بود.
 

۵۸۵۸
 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.