عکس های بازیگران «بتمن» تازه

گردآوری شده توسط گروه فرهنگ و هنر ممتاز نیوز

برترین ها:

۱٫ جیک جیلنهال – بتمن

او که در لیست ۵ نفر بازیگر موردنظر برای فیلم Batman Begins بوده است به نظر ما هنوز مورد نظر کریستوفر نولان برای فیلم بعدی بتمن است. او در کنار هنری کاویل که در تست های اولیه برای بتمن رد شدند، برای فیلم بعدی شانسی دارد. جیلنهال که فیلم Prince Of Persia در واقع فیلم کلاسیکی نبود، شاید نخواهد دوباره در چنین فیلم هایی بازی کند. ولی این پروژه پروژه ای است که ممکن است نظرش را عوض کند.


۲٫ رایان گاسلینگ – بتمن

او در فیلم Drive ثابت کرد که می تواند بین جذابیت و ترسناکی تعادل برقرار کند. به نظر ما او نیز می تواند در لیست نولان قرار گیرد.


۳٫ جاش برالین – بتمن

او چانه، صدا و ظاهر لازم برای این نقش را دارد. او آنقدر برای این نقش مناسب است که اصلاً باید خود بتمن می شد. البته باید به جنبه منفی قضیه یعنی سن بالای او (۴۵ سال) نیز اشاره کرد. او برای دنیای بتمن بسیاری پیر است. خود کریستین بیل برای فیلم Dark Knight Rises 37 سال داشت.


۴٫ کارل اربن – بتمن

اگر فیلم Dredd را دیده باشید، متوجه می شوید که او چقدر برای این نقش ها مناسب است، کافی است سر بتمن را بردارید و روی سر او بگذارید تا هیچ کس نتواند فرق این دو کاراکتر را تشخیص دهد. او جذابیت و کاریزمای لازم برای نقش بروس وین را دارد. در واقع ما هیچ بهانه ای برای انتخاب نشدنش برای این نقش نداریم.


۵٫ جفری دین مورگان – بتمن

فیلم Watchmen او را هر وقت نگاه می کنیم بهتر و بهتر می گردد و دین مورگان نقش مهمی از این قضیه را دارد. او صدا و ظاهر لازم برای این نقش را دارد. البته شاید تهیه کنندگان بتمن نخواهند از یک بازیگر برای دو قهرمان دو دنیای مختلف استفاده کنند.


۶٫ ریچارد میدن – بتمن

اسنایدر که از سریال تئودورها خوشش می آمد، هنری کاویل را از آنجا برای فیلم خود انتخاب کرد. با توجه به علاقه اش به چنین فیلم هایی، او حتماً سریال “بازی تاج و تخت” را هم نگاه می کند و ریچارد میدن می تواند یکی دیگر از انتخاب هایش باشد. البته باید اول ببینیم لهجه اسکاتلندی میدن برای این نقش بسیاری نباشد.


۷٫ آرمی هَمر – بتمن

او قبلاً برای Justice League انتخاب شده بود، بنابراین چانه مناسب برای بتمن را دارد. ولی آیا خودش می خواهد که این نقش را بازی کند؟


۸٫ ریچارد آرمیتاژ – بتمن

او ظاهر جذاب و خشن و جذبه یک جنگجو برای این نقش را دارد. تنها نگرانی ما این است که کمپانی برادران وارنر شاید نخواهد او را بکار گیرد. چون او قبلاً هم نقش یک قهرمان را بازی کرده است.


۹٫ کریستین بیل – بتمن

او گفته است که اگر رابین در دنیای نولان ظاهر شود، این نقش را بازی نخواهد کرد. بعد از فیلم Dark Knight Rises او خودش را از این نقش بازنشسته کرد، ولی خود بروس وین هم دوباره به دنیای بتمن بازگشت، چرا او بازنگردد؟ خصوصاً بدین خاطر که شایعه ها حاکی از آن است که برای فیلم تازه بتمن به او پیشنهاد ۵۰ میلیون دلاری شده است!


۱۰٫ جان هم – بتمن

هر وقت صحبت از فیلم تازه بتمن می گردد، نام این بازیگر نیز شنیده می گردد. هیچ کس هم نمی داند چرا. شاید بتوان او را در اقتباسی از Dark Knight Rises تماشا کرد، ولی برای فیلمی مانند Batman Vs Superman او بیشتر برای نقش پدر سوپرمن مناسب است.


۱۱٫ مدس میکلسن – لکس لوثور

فیلم آدمخوار مدس می تواند پس زمینه خوبی برای آن باشد که مدس در نقش لکس خوب ظاهر شود. در این فیلم، قلب او چنان در شرارت و تاریکی غرق شده که می توان گفت او برای دنیای لکس عالی است. لکس در این فیلم نماد حرص شرکتی آمریکایی است، بنابراین مدس باید برای لهجه این نقش خوب تمرین کند.


۱۲٫ برایان کرنستون – لکس لوثور

وقتی صحبت از شرورهای سینمایی می گردد، کسی بهتر از برایان پیدا نمی شود و در ضمن او خودش هم تاس است. حالا با تمام شدن پروژه Breaking Bad او زمان آزاد بسیار دارد.


۱۳٫ جرارد باتلر – لکس لوثور

در فیلمی که بروس و کلارک در حال کتک زدن هم می باشند، آدم بدی که وارد می گردد باید بتواند جذبه کافی در مقابل آنها را داشته باشد. البته اصلاً نمی توانیم باتلر تاس را مجسم کنیم!


۱۴٫ بندیکت کامبربچ – لکس لوثور

البته ما بیشتر می خواستیم او را برای نقش بتمن کاندیدا کنیم، ولی بعد از نقش آفرینی او در فیلم Star Trek فکر می کنیم بیشتر برای نقش منفی مناسب باشد. کمپانی وارنرز او را در نظر دارد. ولی شاید خودش نخواهد موهایش را بتراشد و حق هم دارد!


۱۵٫ لئوناردو دی کاپریو – لکس لوثور

اگر او نقش تهدیدآمیز کالوین کندی را با نقش منفی اش در Wolf Of Wall Street ترکیب کند، برای این نقش عالی می گردد. ولی مشکل اینجاست که دی کاپریو فقط نقش هایی را انتخاب می کند که بتواند بالاخره آن جایزه اسکاری که مدتهاست منتظرش است را نصیب خودش کند. به نظر ما او تا وقتیکه اسکار نگیرد در فیلم های پرفروش بازی نخواهد کرد.


مجله اینترنتی برترین ها | پورتال خبری و سبک زندگی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.