عکس های جدید از پشت صحنه سریال «معراجی‌ها»

گردآوری توسط گروه سینما و تلویزیون ممتازنیوز

تاریخ ارسال : ۲۲:۴۴ | پنجشنبه ۰۲ آبان نویسنده : CAMPEC

عکس های جدید از پشت صحنه سریال معراجی‌ها

تعداد عکس:۲۰

مسعود ده نمکی کارگردان و سرپرست نویسندگان سریال «معراجی‌ها» – در جمع خبرنگاران گفت: ایده‌ی این سریال جزو ایده‌هایی بود که قرار بود در مدیوم سینما ساخته شود و برای سینما هم نوشته بودم تا اینکه با توافق با مسئولان تلویزیون درخواست کردیم که این پروژه ابتدا به شکل سینمایی ساخته شود و در جشنواره فجر دیده شود و سپس قصه‌ طولانی به صورت سریال از آن دربیاید. بر این اساس مسئولان تلویزیون نیز پذیرفتند و این اتفاق می‌توانست به وضعیت سینماها هم کمک کند.

وی درباره «معراجی‌ها» توضیح داد: این سریال به مضمون اجتماعی مسائل بعد از جنگ می‌پردازد و سعی می‌کنیم با زبان طنز آن را تلطیف کنیم. این مجموعه حدود ۳۰ بازیگر اصلی دارد و اکنون هم فقط به نسخه سینمایی‌اش فکر می‌کنم.

برچسب ها : سریال معراجی ها , ساخت سریال سریال معراجی ها , عکس بهاره افشاری در پشت صحنه سریال معراجی ها , لاله صبوری در پشت صحنه سریال معراجی ها , سمانه پاکدل در پشت صحنه سریال معراجی ها , امیر نوری در پشت صحنه سریال معراجی ها , نیما شاهرخ شاهی در پشت صحنه سریال معراجی ها , بازیگران جدید سریال معراجی ها , سمانه پاکدل در سریال معراجی ها , رضا رویگری در پشت صحنه سریال معراجی ها , حدیثه تهرانی در سریال معراجی ها , عکس های حدیثه تهرانی در پشت صحنه سریال معراجی ها , مسعود ده نمکی کارگردان سریال معراجی ها , ماجرای سریال معراجی ها , بازیگران اصلی سریال معراجی ها , فیلم جدید حدیثه تهرانی , لاله صبوری در سریال معراجی ها , دانیال عبادی در سریال معراجی ها , عکس های دانیال عبادی در پشت صحنه سریال معراجی ها , فیلم سینمایی معراجی ها ,


کامپک | ناب ترین عکس های هنرمندان

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. reza:

    عالیه

  2. reza:

    خوب

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.