عکس های غیر اخلاقی مجری مشهور خبرساز شد!

گردآوری توسط گروه تفریحات و سرگرمی ممتازنیوز

یک مجری مشهور رسانه ملی در اقدامی غیر شرعی مبادرت به انتشار عکس های خانواده خود بدون پوشش اسلامی در یک شبکه اجتماعی کرد.  یکی از مجریان معروف رسانه ملی که سابقه چندین سال نویسندگی، بازیگری و گویندگی را در کارنامه خود دارد، در اقدامی غیر شرعی و کاملا غیر اخلاقی مبادرت به انتشار عکس خانواده خود بدون پوشش اسلامی در فیس بوک کرد.
اقدام غیر شرعی این مجری تلویزیونی در حالی صورت می گیرد که شبکه فیلتر شده فیس بوک، فضای عمومی محسوب شده و غالبا کاربران این شبکه می توانند از صفحات دیگران بازدید کنند.

عکس های غیر اخلاقی مجری مشهور خبرساز شد!

پیشتر دکتر حسن روحانی رئیس جمهور در مراسمی با حضور تعدادی از هنرمندان گفته بود که “تقسیم هنرمندان به هنرمندان ارزشی و غیر ارزشی بی‌معناست”. این سخنان رئیس جمهور با واکنش استاد حسن رحیم پور ازغدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی مواجه شد و گفت: “یکی کردن هنرمند ارزشی و غیرارزشی کاسبی است؛ عده ای که می گویند هنر ارزشی و غیرارزشی نداریم دغدغه ریاست دارند”.  در سالیان اخیر با گسترش شبکه های اجتماعی همچون فیس بوک، اینستاگرام و … شماری از هنرمندان و مجریان تلویزیونی غیرمتعهد اقدام به انتشار تصاویر خود در وضعیت کاملا مغایر با موازین و ارزش های اسلامی و حتی ایرانی می کنند.
به نظر می رسد در شرایطی که برخی مسئولان ارشد فرهنگی دولت اصلا اعتقادی به اثرات مخرب برخی شبکه های اجتماعی نظیر فیس بوک ندارند، مسئولان رسانه ملی می بایست نسبت به وقوع چنین رخدادهای هنجارشکنانه از سوی عوامل این رسانه حساسیت داشته و با آنان برخورد لازم را داشته باشند.

جهت عضویت در سایت ایران ناز کلیک کنید

جهت عضویت در سایت ایران ناز کلیک کنید


» مجله خبری روز
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.